Σάββατο 6 Ιουλίου 2019

Μόνο μαζί Σου θα πάω να ψηφίσω...


Δεν θέλω να μου μιλάνε για ιδανικά.

Θέλω να τους βλέπω να ζουν μ' αυτά
ή τουλάχιστον να υποφέρουν που δεν τα έχουν
(αυτό το τελευταίο μου μοιάζει).

Δεν επιθυμώ να καούν στην κόλαση
αλλά δεν επιτρέπω να αμφισβητούν
ή και να περιγελούν το Παράδεισο
όπου μου έδωσες ραντεβού,
ασχέτως αν εγώ μάλλον κοντά μ' αυτούς θα βρεθώ
(φοβάμαι)....

Δεν γουστάρω τις φάτσες τους,
τις ατάκες, τα ψέμματα ή τις "αλήθειες" τους
και το υφάκι τους ότι αυτοί ξέρουν
πριν από μένα για μένα.

Σχεδόν όλα τους με κάνουν να σιχαίνομαι
αλλά εκείνο που κυρίως με φοβίζει είναι
ότι Εσύ κάποιων είσαι ο κομπάρσος,
αλλονών ο περίγελος,
κάποιων τρίτων το πρόσχημα,
η υποκρισία και ουδενός το μέλημα,
το πρόταγμα, η προτεραιότητα....

Μα τι λέω τώρα!

Στην εποχή μας τίποτε και κανένας
δεν γίνεται πρόταγμα των ισχυρών (της ημέρας)
αν δεν είναι black mind
ή γητευτής αυτοτοποθετημένων
σε επινοημένο περιθώριο
ή φραγκάτος σε δήθεν vegan αλληλεγγύη του τύπου:

Δεν τρώω κρέας αλλά ξεσκίζω τους ανθρώπους
που δεν είναι σαν εμένα (τέλειοι, δηλαδή!),
ντύνομαι όπως παλιά
αλλά το ρολόι μου στοιχίζει ακριβά,
νοιάζομαι για τα αδέσποτα σκυλιά
αλλά είμαι υπέρ των εκτρώσεων,
αγαπώ όσους με θαυμάζουν
γιατί οι υπόλοιποι είναι... φασίστες,
πηγαίνω στις εκκλησίες
αλλά μόνο προεκλογικά
(αν προλάβω και σε δύο πανηγυρικούς εσπερινούς το ίδιο απόγευμα -γίνεται.
Στον δεύτερο πηγαίνω μόνο στην αρτοκλασία-.

Όπως καταλαβαίνεις Εσύ
δεν υπάρχει περίπτωση να είσαι στις επιλογές τους!

Και επειδή όταν θέλουμε να δείξουμε
το μέγεθος της κακότητος,
της αναισχυντίας και γενικώς της ευτέλειας κάποιου
λέμε "αυτός δεν έχει τον Θεό του"
και αυτοί δεν έχουν Εσένα,
ας μείνουν μακριά από μένα.

Φυσικά θα ψηφίσω (αναγκαστικά,
όπως και πάρα πολλοί με ευνουχισμένες επιλογές).

Αλλά δεν θα το κάνω δίχως Εσένα.
Μαζί θα πάμε.
Μετά την εκκλησία, μετά την θεία λειτουργία.

Έλα μαζί μου, Σε παρακαλώ.

Δεν αξίζω, αλλά χωρίς εσένα θα χαθώ.

Όπως και η πατρίδα μου.

Σε παρακαλώ φώτισέ μας
να είμαστε αυτό που θέλεις
και όταν δεν το κατορθώνουμε
τουλάχιστον να μην σε πολεμάμε.

Χριστέ μου, έλα μαζί μας την Κυριακή
για να μην κάνουμε το μεγάλο λάθος,
για να μην αναγκαστούμε σε ζωή δίχως Εσένα!

ΕΛΕΝΑ

2 σχόλια:

  1. Συγνώμη αλλά αυτό μου κάνει σαν θέλω να είμαι και με το Θεό και με τον μαμωνα. Διαβάζω σε όλα τα σάιτ να πάμε να ψηφίσουμε κλπ. Μα όλα τα κόμματα μικρά και μεγάλα είναι κλαδιά του ίδιου δέντρου!!!! Είναι συνταγματικό μου δικαίωμα (τουλάχιστον ήταν) να απέχω από τη βλακεία και τη γελοιοτητα τους.Δεν επιλέγω κανέναν τους, γιατί δεν θέλω να έχω συμμετοχή στο έγκλημα!!!! Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να προσευχηθώ με πόνο καρδιάς στο Θεό μου και την Παναγία Μητέρα μας να κάνουν όλα αυτά τα δύσκολα που δεν μπορώ να κάνω....
    Ο Άγιος Παισιος έλεγε για την Κύπρο μας, ότι μια βδομάδα προσευχή και νηστεία με μετάνοια,θα την ελευθέρωνε από τους Τούρκους. Ποιος τον άκουσε;;; Μήπως τώρα να τον ακούσουμε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή