Δευτέρα 15 Ιανουαρίου 2024

Όσιος Ιωάννης ο Καλυβίτης, ο δια Χριστόν πτωχός - Ἀρνησίκοσμος (+15 Ιανουαρίου)


~ "αμφ." επισήμανση:

Το πρωί λάβαμε αυτό το υπέροχο μήνυμα από την αγαπημένη μας Δ.!

Θα ήταν τεράστια η παράλειψη από μέρους μας να μην το συμπεριλάβουμε στην ανάρτηση για έναν ακόμα αγαπημένο αρνησίκοσμο αγιούλη μας...

" Καλημέρα χαρά μου !!! Ναι, σήμερα χαίρομαι αφάνταστα γι αυτον τον λατρεμένο άγιο των παιδικών μου χρόνων. Κάθε φορά που φτάνω στην αποκάλυψη του παιδιού στη μάνα του, βαλαντώνω στο κλάμα. Όταν πήγα στο μοναστηράκι του στην Εύβοια ήταν από τις πιο ωραίες μέρες της ζωής μου, ήταν μαζί μου και η μανούλα μου. Άφατη χαρά και για τις δυό μας!!!. Ο Άγιος μας είχε μοναστήρι και τον είδαμε για πρώτη φορά... Άγιος Ιωάννης ο Καλυβίτης, ο εμπνευστής των παιδικών αγώνων του Αγίου Πορφυρίου..."


Ἀρνησίκοσμος παῖς λιπὼν γῆς καλύβην,

Ἐν οὐρανοῖς ἔπηξε καινὴν καλύβην.
Πέμπτῃ Ἰωάννης δεκάτῃ καλύβην μετέπηξεν.


Λειτουργικά κείμενα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου