Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2022

[ - Τι κάνετε εκεί ακίνητη, κυρία Mαρία; - Περιμένω τον γιο μου. - Μην ανησυχείτε, είμαι σίγουρος ότι δεν θα αργήσει πολύ. Θα σας ενοχλούσε αν σας έκανα παρέα;

 



-Καλημέρα, κυρία Mαρία.
-Καλημέρα.
- Τι κάνετε εκεί ακίνητη; θα κρυώσετε.
-Περιμένω τον γιο μου.
Πήγε να αγοράσει κάτι πριν αρκετή ώρα, αλλά μου φαίνεται ότι άργησε, είπε η γιαγιά, κοιτάζονταs το ρολόι.
- Μην ανησυχείτε, είμαι σίγουρος ότι δεν θα αργήσει πολύ.
Θα σας ενοχλούσε αν σας έκανα παρέα;
-Ευχαριστώ, μην ανησυχείς.
Είμαι σίγουρη ότι κάτι καλύτερο θα έχεις να κάνεις παρά να κάνεις παρέα σε μία γιαγιά σαν εμένα.
Κάποια τυχερή κοπέλα θα σε περιμένει.
-Δεν είναι ενόχληση για μένα να είστε σίγουρη.
Θα καθήσουμε εδώ και θα περιμένουμε.
Και έτσι ο Μιχάλης -όπως κάθε πρωί-, καθόταν δίπλα στην ηλικιωμένη μητέρα του, που πάσχει από αλτσχάιμερ, περιμένοντας έναν γιό που δεν ήταν ποτέ άλλοτε, τόσο κοντά της...

|από την Eleutheria Karagianni

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου