Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2022

"-Λυπάμαι που χαλάω τη μέρα σου, αλλά η μάνα σου κι εγώ χωρίζουμε... 40 χρόνια μιζέριας και απογοήτευσης είναι αρκετά".

  Μην τους ξεχνάμε! 

Τέτοια θα μας κάνουν (και χειρότερα...)

                                      ~ εκ των "συν αυτώ"...




Κάπου στην Ελλάδα ένας ηλικιωμένος παίρνει τηλ. τον γιο του.
- Λυπάμαι που χαλάω τη μέρα σου,
αλλά η μάνα σου κι εγώ χωρίζουμε...
40 χρόνια μιζέριας και απογοήτευσης είναι αρκετά.
- Μπαμπά τι είναι αυτά που λες, τρελάθηκες;;
φωνάζει ο γιος του.
- Δεν μπορούμε πια να βλέπουμε ο ένας τον άλλον!...
Δεν αντέχω να μιλήσω άλλο για αυτήν την κατάσταση...
Πάρε σε παρακαλώ την αδερφή σου
και ενημέρωσέ την εσύ για τα σχετικά"...

Πανικόβλητος ο γιός παίρνει τηλ. την αδερφή του.
Αυτή του λέει:
- Δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει αυτό!
Άσε θα το αναλάβω εγώ..."
Η κόρη καλεί αμέσως τον πατέρα της.
- Μπαμπά άκου προσεχτικά δύο πράγματα.
Πρώτον, Δεν χωρίζετε!
Δεύτερον, μην κάνεις απολύτως τίποτε
μέχρι να έρθω εγώ εκεί.
Αύριο το μεσημέρι θα είμαστε και οι δύο στο χωριό!!! "

Ο ηλικιωμένος άντρας κλείνει το τηλ.
και γυρίζει προς τη γυναίκα του.
-Όλα καλά Σουλτάνα μου...
Τελικά, αύριο θα μας έρθουν τα παιδιά
και τα εισιτήρια τους θα τα πληρώσουν μοναχά τους
.
Δίδαγμα...Πότε μη ξεχνάτε αυτούς που σας μεγάλωσαν και σας έκαναν ανθρώπους...


|Θεόδωρος Λειβαδάς  ΠΑΛΙΕΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου