Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2023

-"Θυμάμαι ήταν ένα παιδί πριν από την εφηβεία, ο πατέρας στη φυλακή, η μάνα έφυγε με άλλον, εκείνο είχε μπει σε παραβατική συμπεριφορά. Από τα παιδιά που θεωρούνταν “καμένα χαρτιά”... | |π. Αντώνιος από την «Κιβωτό του Κόσμου»




-"Θυμάμαι ήταν ένα παιδί πριν από την εφηβεία, 
ο πατέρας στη φυλακή, 
η μάνα έφυγε με άλλον,
εκείνο είχε μπει σε παραβατική συμπεριφορά.

Από τα παιδιά που θεωρούνταν “καμένα χαρτιά”.

Αυτό το παιδί το έβαζα σπίτι μου από την αρχή.

Συζητάμε τη μια μέρα και του εξηγώ 
ότι δεν είναι μαγκιά η κλεψιά, 
ούτε το να μην πηγαίνει σχολείο.

Την επόμενη μέρα μού έφερε ένα σεντόνι,
το άνοιξε μπροστά μου 
και μου είχε φέρει ό,τι είχε κλέψει.

Αυτό το παιδί το ξαναέβαλα στο σχολείο.

Έχει τελειώσει σήμερα τη Θεολογία 
και λειτουργεί σαν παράδειγμα για μας».

|π. Αντώνιος από την «Κιβωτό του Κόσμου»

Είπε ένας άγιος:
Ο ρόλος των χριστιανών στον κόσμο 
είναι να φιλτράρουν την ατμόσφαιρα της γης, 
ώστε να κερδίζει διαρκώς έδαφος 
η ατμόσφαιρα της Βασιλείας του Θεού.

" Κι αν πέσω Χριστέ μου, 
το ξέρω θα με σηκώσεις,
κι αν χαθώ θα με ψάξεις,
κι αν φύγω θα με επιστρέψεις,
κι αν πονέσω θα με γιατρέψεις,
κι αν αμαρτήσω θα με συγχωρέσεις ...

Γιατι εγώ Σε σένα έχω την ελπίδα μου
και προς Σε κοιτάζουν οι οφθαλμοί μου
και Εσένα εμπιστεύεται η ψυχη μου...
και δεν θα καταισχυνθώ εις τον αιώνα.!"

Αμήν .

Πολυξένη Ρέρρα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου