Τρίτη 4 Απριλίου 2023

"Ο Χριστός ξανασταυρώνεται στην Ουκρανία. Ας ψάξουν να βρουν μυλόπετρα οι πρωταίτιοι..." Κατά Ματθαίον 18, 6-7

 Λέγει Κύριος:

"Αν με καλείς,
Θα απαντώ.

Αν ανοίγεις την καρδιά σου,
Θα εισέρχομαι.

Αν θα είσαι το παδί Μου,
Θα είμαι ο Θεός Σου.

Αν Με αγαπάς και είσαι φίλος Μου,
Θα έρχομαι σε σένα.

Θα μένω με σένα.

Θα περπατώ με σένα.

Θα μιλώ με σένα.

Θα οδηγώ στο δρόμο σου.

Θα είμαι μαζί σου πάντα.

Θα είμαι ο Σωτήρας σου.

Θα είμαι ο Φίλος σου
ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!

Στο video:
Η πίστη μιας 11χρονης (!!!) Ουκρανής...
Κύριε ελέησον!!!

|"αμφ." ΥΓ:
Δες το video!!!
Άκουσέ την
και δες μέσα από τα μάτια της...
Ό,τι δεν τολμούν
να πουν οι μεγάλοι,
ή δεν έχουν τα κότσια
ή δεν έχουν την πίστη
που έχει αυτό το μικρό κορίτσι...
Πες το όπως θες.-

|Στο σχόλιο της fb ανάρτησης από την Πολυξένη Ρέρρα, που έγινε για εμάς τίτλος, ο εκ των "συν αυτώ" δάσκαλος, Kostas Kanellos :
"Ο Χριστός ξανασταυρώνεται στην Ουκρανία. 
Ας ψάξουν να βρουν μυλόπετρα οι πρωταίτιοι..." 
(Κατά Ματθαίον 18, 6-7)".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου