... με βάση την Ευαγγελική Περικοπή κάθε Κυριακής, εξερευνούμε δρόμους προς την πνευματική "βαθιά" καρδιά, τον εσωτερικό άνθρωπο, το κέντρο της προσωπικότητός του, τα ίχνη της παρουσίας του Κυρίου μέσα μας.
Συντονίζει ο Νικόλαος Γκουράρος.
Πως ο Ιωσήφ και ο Νικόδημος βρήκαν αυτό το θάρρος και πήγαν και ζήτησαν το σώμα του Κυρίου από τον Πιλάτο αμέσως μετά την Σταύρωση Του για να το κηδεύσουν;
Όλοι οι άλλοι μαθητές λάκισαν.
Τι προβάλλει για εμάς το Ευαγγέλιο μέσω της τόλμης αυτών των δύο μαθητών;
Πως μεταποιείται στη ψυχή μας η δειλία και γίνεται αγία παρρησία;
Στίς δύσκολες συνθήκες της ζωής πως οι σημερινές γυναίκες μπορούν νά γίνουν μυροφόρες;
Ήταν τυχαίο ότι σε γυναίκες πρώτα το πρώτο Χριστός Ανέστη;
Και ότι γυναίκες ήταν οι πρώτοι κήρυκες της Αναστάσεως;
Τι προβάλλει για εμάς η Εκκλησία με την Παναγία σε σχέση με το γεγονός της Αναστάσεως;
Ποιες αρετές ἔδειξαν οι μυροφόρες ποὺ δέν ἔδειξαν οὔτε οἱ μαθηταί τοῦ Κυρίου;
Πῆγαν νά ἀρωματίσουν καί ἀρωματίστηκαν οἱ ἴδιες.
Τι διαφορά είχε η Εύα με τις Μυροφόρες;
Επίσης πως συνδέεται ο τρόπος με τον οποίο οι Μυροφόρες εισέπραξαν το χαρμόσυνο μήνυμα με τον τρόπο που ακούμε εμείς σήμερα στην Εκκλησία τα μηνύματα του Ευαγγελίου;
Γιατί η Εκκλησία δεν χρειάζεται ποτέ να επιχειρηματολογεί αλλά φθάνει να αναφωνεί δοξολογικά το Χριστός Ανέστη;
Μπορεί η τόλμη της θυσιαζόμενης αγάπης όπως αυτή του Ιωσήφ και του Νικοδήμου να εφαρμοσθεί στην σημερινή κοινωνία από τους εκπροσώπους του λαού;
Για τις μυροφόρες δεν υπήρχε αμφιβολία αλλά σίγουρη ελπίδα.
Μπορεί να κλαπεί η ελπίδα;
Τα πρώτα λόγια που είπε ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός μετά την ανάσταση ήταν το «χαίρετε».
Για ποια χαρά μίλησε;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου