Κυριακή 15 Οκτωβρίου 2023

"Ρε, ξέρεις ποιος είμαι Εγώ;" | Ίσως η πιο ανόητη ερώτηση-θέση που έχει ακουστεί ποτέ, από τότε που κατοικήθηκε η γη από ανθρώπους...

       



Η άχρηστη υπενθύμιση της ημέρας...

~ γράφει ο Αντωνης Δρογωσης


Άραγε σε πόσους από μας περνάει 

(έστω) σαν σκέψη από το μυαλό μας, 

πώς σε 100 χρόνια από σήμερα, 

δεν θα υπάρχει κανείς 

από τα 7 δις ανθρώπων που υπάρχουμε 

στον πλανήτη γή τούτη τη στιγμή ?...

 

Δεν θα υπάρχει κανείς απ΄ όσους ζούν τώρα 

και κάνουν πόλεμο, 

κλέβουν τον κόσμο, 

τον καταδυναστεύουν, 

βιάζουν, 

μαζεύουν εκατομμύρια, 

σκορπίζουν τρόμο, 

κοιτούν μόνο την πάρτη τους...


Κανείς επίσης από κείνους 

που θεωρούν την ζωή 

ως συλλογή εμπειριών 

και ευκαιρία διασκέδασης...


Τίποτα απ' όλ΄αυτά 

δεν θα πάρει καμμία ψυχή μαζί της 

εκεί που θα πάει. 


Θα μείνουν όλα εδώ, 

παρέα με τα μόρια 

του αποσυντεθειμένου πια σαρκίου τους...


ΥΓ:

[Μη βιαστεί κανείς να πει 

πως υπάρχει απαισιοδοξία 

στο κείμενο που μόλις διαβάσατε.]


Γιατί, εν κατακλείδι, 

η ζωή όπως την ζούμε 

δεν έχει κάτι αληθινό μέσα της, 

είναι μέσα στο ψέμα, 

οπότε μόλις μιλήσουμε για την πραγματικότητα,

αμέσως μάς φαίνεται απαισιόδοξη...


                ΘΑΡΣΕΙΤΕ όμως!

        Γιατί, Άλλος κυβερνάει τον κόσμο...


* Δες αν θες, σχετικές αναρτήσεις που μας έρχονται αμέσως στο μυαλό:

1) - Ρε ξέρεις ποιος είμαι ΕΓΩ ;

Είναι μεγάλο το ΕΓΩ ! 




 2) Ο κύριος Τίποτας...


Άκου γιε μου,
ξέρω καλά πως εμείς οι γονιοί σας και παππούδες των παιδιών σας
έτσι σας μάθαμε.

Πώς να παλεύετε σ' ολάκερη τη ζωή σας
να γίνετε τρανοί και απ' όλους δακτυλοδεικτούμενοι.

Πώς να σας έχουν όλοι για παράδειγμα, να πούμε.

Που να σας δείχνει ο κοσμάκης στα παιδιά του και να τα παραγγέλνει :

"Να, σαν κι αυτόνα μπορείς να γίνεις γιε μου;"


|εδώ για τη συνέχεια...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου