Πέμπτη 14 Σεπτεμβρίου 2017

"ΣΕ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΖΕΙ Η ΖΩΗ ΣΟΥ.." Σταμάτη Σπανουδάκη.-


Αποτέλεσμα εικόνας για Σταμάτη Σπανουδάκη
Στη Γερμανία έπαθα 
τη μεγάλη μου εσωτερική κρίση. 
Είχα φτάσει στο σημείο 
να σκέφτομαι την αυτοκτονία. 
Και εγώ και η Ντόρη
(σ.σ Σπανουδάκη, σύζυγος του).
Και από τους γκουρού και τα ναρκωτικά,
που αποτελούσαν την εποχή μου
και τη φύση μου και προς τα εκεί ψάχναμε
και εγώ και η γυναίκα μου,
που ήταν έξαλλο νιάτο επίσης,
ξαφνικά βρεθήκαμε κοντά στο Χριστό»,
Τότε ένας συμφοιτητής τους,
τους μίλησε για το Χριστό.
Η
Ντόρη Σπανουδάκη πήγε αμέσως 
σε μία γωνία και ξεκίνησε να προσεύχεται. 
Ο σύζυγος της την χλεύαζε, 
αλλά δέχτηκε να πάνε 
την Κυριακή στην εκκλησία.
Ο Σταμάτης Σπανουδάκης θυμάται
«Στάθηκα σε μία άκρη και έκλαιγα 
σε όλη τη διάρκεια της Λειτουργίας. 
Στο τέλος γονάτισα και είπα μέσα μου: 
“Χριστέ μου, εάν με ακούς,
διώξε τη μαυρίλα και τη θολούρα.
Γλίτωσε με από τον εαυτό μου.
Και εγώ δικός σου.
Για πάντα”».
Τώρα κάνοντας τον απολογισμό
της νεανικής του ηλικίας καταλήγει:
«Αυτή η περιπλάνηση στο εξωτερικό
ήταν μία… χιπο-φτώχεια και μία τρέλα.
Οι μουσικοί της δικής μου γενιάς,
στα χρόνια του ’60, είχαμε το χασίσι
σε ημερήσια διάταξη και το LSD
ήταν το κερασάκι στην τούρτα.
Ε, όλα αυτά σε τρελαίνουνε.
Από τη στιγμή εκείνης της προσευχής δεν τα χρειάστηκα ξανά. 
Όλα στη ζωή έχουν να κάνουν με τη στιγμή. 
Σε μια στιγμή γεννιέσαι, 
σε μια στιγμή ερωτεύεσαι ή πεθαίνεις, 
σε μια στιγμή πιστεύεις, 
σε μια στιγμή, αλλάζει η ζωή σου...»
Απόσπασμα από συνέντευξη
του μεγάλου συνθέτη και μουσικού
Σταμάτη Σπανουδάκη


~ Σχετική ανάρτηση:
Λίγα λόγια  από την εμπειρία του "δικού μας" ανθρώπου (τυχεράκια...), που βρέθηκε σήμερα το πρωί δίπλα στον Σταμάτη...
Δεν έχουμε την "άδεια" να μεταφέρουμε όλα όσα, για 2,5 ώρες περίπου, ειπώθηκαν μεταξύ αστείων & σοβαρών...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου