Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2018

Καλεσμένοι στο δείπνο


Καλεσμένοι στο μεγάλο δείπνο.
Εσύ, εγώ, όλοι μας.
Δείπνο βασιλικό, επουράνιο, αιώνιο.
Μας προσκαλεί ο Βασιλέας
των όλων,
ο προϋπάρχων Θεός.

Κάθε Κυριακή μας περιμένει
σε μια πρόγευση αυτού του δείπνου.

Μα όλοι προβάλουμε δικαιολογίες.
Εγώ έχω παιδιά και δεν μπορώ,
εσύ έχεις δουλειές,
ο άλλος θέλει να κοιμηθεί,
να ξεκουραστεί.

Μερικοί προτιμούν άλλα πράγματα.
Ποδηλασία,κυνήγι,εκδρομές.
Άλλοι πάλι επιστρέφουν σπίτι
απ' το ξενύχτι την ώρα
που χτυπά η καμπάνα.

Δεν ξέρουμε τι χάνουμε,
δεν ξέρουμε τι απορρίπτουμε!

Αυτά μου λες τόσο καιρό,φίλε.
Ούτε εσύ ήξερες...
Μέχρι που είπες να δοκιμάσεις,
κάτι σαν πείραμα.
Τόσα και τόσα δοκίμασες.
Να κερδίσω έχω,
να χάσω όχι,σκέφτηκες.

Από τότε μου λες
πως άλλαξες.
Πως τα βλέπεις όλα αλλιώς
πως η ηρεμία ήρθε στο σπιτικό σου,
στις σκέψεις και τις πράξεις σου.
Πως τα προβλήματα δεν έλειψαν,
ίσως και να αυξήθηκαν,
μα τα αντιμετωπίζεις,
με ελπίδα,υπομονή,πραότητα.

Όλα είναι σχέδιο του Θεού,
μου λες και σε θαυμάζω.
Θαυμάζω την πίστη σου,
την εμπιστοσύνη σου,
την αγάπη σου γι' Αυτόν.
Δεν καταλαβαίνω και πολλά
μα το πρόσωπο σου
μου δίνει τις απαντήσεις.
Φωτεινό,ήρεμο,χαρούμενο.

Χριστούγεννα σε λίγες μέρες...
και σκέφτομαι να δοκιμάσω κι εγώ.
Να γνωρίσω τον Χριστό,
αυτόν τον Άγνωστο.
Θέλω να γεννηθεί στην καρδιά μου,
θέλω να Τον αγαπήσω,
θέλω να νιώσω όπως εσύ φίλε.

Καλεσμένος και εγώ στο δείπνο.
Και εσύ αγαπημένε μου αδερφέ.
Όλοι μας.
Χριστός γεννάται σήμερον...
Ο Χριστός μας καλεί κοντά Του.
Ας ακολουθήσουμε τα βήματα Του...
 
Αλέξης Αλεξάνδρου, 11/12/16

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου