Τρίτη 18 Ιουλίου 2023

Έτσι αποχαιρετούν (προσωρινά...) οι αληθινά Ορθόδοξοι Χριστιανοί τους ανθρώπους τους... |Μνημόνευε την Ιφιγένεια...

[Πέρασαν κιόλας 3 χρόνια από τότε...]


" Έτσι αποχαιρετούν (προσωρινά...) οι αληθινά Ορθόδοξοι Χριστιανοί τους ανθρώπους με τους οποίους ο Θεός τους έδεσε μαζί τους για μια ζωή...
Στα χνάρια
του Σταύρου μας...
Συμπάθα μας Ευάγγελε, δεν γνωρίζαμε.
Το επόμενο Σάββατο λοιπόν,
τα 40 της Ιφιγένειάς μας.
Από σήμερα θα μνημονεύεται με τους δικούς μας...

"...Χριστὸς ἀνέστη ἐκ νεκρῶν, θανάτῳ θάνατον πατήσας καὶ τοῖς ἐν τοῖς μνήμασι ζωὴν χαρισάμενος !!
Πόσα Ευχαριστώ να Σου λέω νυχθημερόν Παναγαθε Κύριε ???
Πόσα χρόνια πενθώντας πρέπει να ζω για τις αμαρτίες μου και για τα χρόνια που έζησα μακριά , τυφλός , νεκρός........ Κύριε ???
Παρασκευή 19 Ιουνίου 2020,
ημέρα αποχαιρετισμού για την αγαπημένη μου σύζυγο......μα όχι πένθους, δακρύων, ούτε καν λύπης καθώς οι λοιποί οι μη έχοντες Ελπίδα.......αλλά συνεχίζοντας τον αγώνα , την πάλη για μένα μέσα στην Στρατευμένη Αγία Εκκλησία σε αντίθεση με εσένα που μετατεθηκες στην Θριαμβευουσα Εκκλησία ........ Ας έχει Δόξα Το Πανάγιο Όνομα Του Σωτήρα Χριστού που σε κάθε Θεία Λειτουργία θα έχουμε Κοινωνία όλοι μαζί........Ας έχει Δόξα το Όνομα Του!!!
Θέλω επίσης αξέχαστη υπεραγαπημενη μου Ιφιγένεια , για τα υπεραγαπημενα μας παιδιά να σου πω ένα μεγάλο ευχαριστώ , ομολογώ ότι είμαστε υπερήφανοι , Δόξα τω Θεώ!!!
Πριν πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους εκείνους που η αγάπη τους μας τίμησαν , να τους σφίξω στην αγκαλιά μου και να ευχηθώ ο Θεός να τους έχει ευτυχισμένους!!!
Θέλω να σου ζητήσω άλλη μια φορά συγνώμη.......
Αιώνια η μνήμη ♥️🌹💐"

* Μετά την ανάρτησή μας δεχθήκαμε αυτό το μήνυμα.
Θεωρήσαμε πως αξίζει να σας γνωστοποιηθεί για να επιβεβαιωθεί για ακόμα μια φορά ο τίτλος αυτής της ανάρτησης...

" Ευάγγελος Μωραίτης:
Εγώ αδέλφια μου ευχαριστώ Τον Τριαδικό Θεό που αξιώθηκα να σας γνωρίσω. Εάν ο άνθρωπος γνωρίσει Τον Θεό και τους ανθρώπους Του, τα παιδιά Του, είναι ο πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο.
Εδώ ισχύει....
"Νυν απολύεις τον δούλο σου Δέσποτα ότι είδον οι οφθαλμοί μου Το Σωτήριο Σου ....... τους φίλους Σου......"
Είμαι ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στον κόσμο........
Που είναι το πένθος ?
Που η λύπη ???
Είμαι Ευτυχισμένος, ας έχει Δόξα το Πανάγιο Όνομα Σου !!! Σας ευχαριστώ αγαπητά μου αδελφέ, χρόνια σας είχα ανακαλύψει, μα σήμερα με κάνατε να δακρύσω, μια και τα παιδιά Του Θεού, δεν κλαίνε, απλώς δακρύζουν........


|Το πρωτοδημοσιεύσαμε στις 18/7/2020.
Από τότε ο Ευάγγελος έγινε συνοδοιπόρος όλων ημών των "συν αυτώ", ανοίγοντας διάπλατα την μεγάλη καρδιά του, η οποία απ΄ό,τι φαίνεται χωράει πολύ κόσμο του Θεού...
Ιδιαίτερη χαρά νιώσαμε όταν δέχτηκε να μιλήσει με την αγαπημένη μας Σοφία Χατζή στο Ραδιόφωνο της "Πειραϊκής Εκκλησίας" σε μια μνημειώδη συνέντευξη, που μας αποτελείωσε, αγγίζοντας ταυτόχρονα και βοηθώντας πολλές πληγωμένες καρδιές συνανθρώπων μας.
Εις μνήμην της Ιφιγένειας λοιπόν...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου