Αφορμή της ανάρτησης είναι ο Κωνσταντίνος, μαθητής μας και τα τελευταία χρόνια ισότιμος και ισάξιος συνάδελφος.
Σε ένα από τα σχόλιά του, στην ανάρτηση που ο ίδιος έκανε (έχει και τη σημασία της σε ποια σελίδα έγινε αυτή η "στιχομυθία"), αναδεικνύει το πρόβλημα και την κατάντια του ανθρωπίνου είδους, όπως ακριβώς είναι σήμερα...
"... το ότι έχουμε φτάσει να αποκαλούμε ένα ανθρώπινο οργανισμό "μια μάζα κύτταρα"... επειδή απλώς μας συμφέρει.
Και το σχόλιο αυτό έχει 100+ like σε λίγες ώρες...
Αυτός είναι ο καθρέφτης μας.
Και όλα αυτά προς υπεράσπισιν των... ανθρωπίνων δικαιωμάτων!
Η ύβρις (με την αρχαιοελληνικη έννοια) του σύγχρονου δυτικού ανθρώπου είναι τέτοια που μπροστά μας ο Οιδίποδας φαντάζει παιδάκι που έσπασε ένα βάζο..."
* "αμφ." ΥΓ:
Είναι απόλυτα προφανές και ξεκάθαρο πως όσες/όσους κόπτονται περί δικαιωματισμού στις αμβλώσεις, οφείλουν την ύπαρξή τους στους γονείς τους που, ευτυχώς για εκείνους, δεν πορεύτηκαν στη ζωή τους με το ίδιο σκεπτικό, οπότε δεν δολοφόνησαν τα παιδιά τους λες και ήταν "μια μάζα από κύτταρα"...
Η δική μας θέση περικλείεται, χωρίς άλλες περιττές κουβέντες, στην πολύ εύστοχη σύνθεση με τις 4 φωτογραφίες μιας ακόμα υπέροχης ψυχούλας (έτσι δεν τις λέμε;) στο ξεκίνημα της ανάρτησής μας...
Εαν η σωστή (χωρίς περιττούς κινδύνους) έκτρωση, δηλαδή η έκτρωση η οποία γίνεται σε χώρες/πολιτείες στις οποίες επιτρέπεται η άμβλωση, θεωρείτε έγκλημα, τοτε το να αναγκαστούν κορίτσια/γυναίκες να κρατήσουν και να φερουν στον κοσμο αυτο, το παιδι του βιαστή τους, τι μπορει να θεωρηθεί; 🤔 (οπως και σε διάφορες αλλες περιπτώσεις)
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπως επισης η επιβολή μιας θρησκευτικής άποψης σε ενα τεράστιο θεμα το οποίο επηρεάζει τις ζωές τα σώματα και την ελεύθερη βούληση πολλων ανθρώπων, ως τι μπορει να θεωρηθεί επίσης; 🤔
Ειναι κρίμα το να χαίρετε καποιος με την απαγόρευση της ακίνδυνης έκτρωσης στις πολιτείες της Αμερικής, γιατι οι εκτρώσεις θα συνεχίσουν να συμβαίνουν με τους παλιούς επικίνδυνους τρόπους και θα καταστραφούν οι ζωές πολλών ΠΟΛΛΩΝ κοριτσιών/γυναικών … λυπάμαι αλλα αυτο δεν μπορω να το αποκαλώ “pro lifer”
Ελπίζω να γυρίσουμε πίσω στην σωστή κανονικότητα!
Ανώνυμε/η θα σου απαντήσω γιατί δεν μασάμε, αλλά φτύνουμε την πολυαγαπημένη, πλην πανηλίθια, καραμέλα σας περί του "παιδιού του βιαστή". Πολύ απλά διότι αν ένα παιδί πρέπει να τιμωρείται για το έγκλημα του πατέρα του, τότε θα πρέπει να σκοτώσουμε και τα παιδιά των άλλων εγκληματιών. Αυτή είναι η "σωστή κανονικότητά σας": ένα Ολοκαύτωμα αγέννητων παιδιών.
ΔιαγραφήΚυριε «δάσκαλε» θεωρώ πως στο πρωτο μου σχόλιο δεν σας προσέβαλα για να αναγκαστείτε να χρησιμοποιήσετε υβριστικό λογο εναντίων των επιχειρημάτων μου! Και ο υβριστικός λογος χωρίς επιχειρήματα δεν βοηθάει να υπάρξει μια συζήτηση, παρόλα αυτα θα τοποθετηθώ γιατι πιστεύω στην δύναμη του διαλόγου! Το μονο που θα απαιτήσω ειναι ο σεβασμός σας έστω ο τυπικός χρησιμοποιώντας τον πληθυντικό για αναφορά στο ατομο μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρατήρησα οτι σας ενόχλησε πολυ η «καραμέλα» οπως αναφέρατε, εγω θα το πω δυνατο ως και «ακατάβλητο» επιχείρημα που σχετίζεται με την περίπτωση του βιασμού. Θα επικεντρωθώ στο οτι μεσα στον αντίλογο που φέρατε εαν παρατηρήσετε θα δείτε οτι δεν αναφαίρεστε στην γυναικα που εχει υποστεί τον βιασμό και που αναγκάζεται να φέρει εις πρας μια ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη… Ειναι σαν να μην μας ενδιαφέρει καθόλου η δυς κακοποιημένη σωματικά και ψυχολογικα γυναίκα…
Επισης αναφαίρετε πως με την λογική που χρησιμοποιώ θα έπρεπε να θανατώνονται τα παιδια των εγκληματιών..
Ας ξεκαθαρίσω λοιπών δυο πραγματα
1 Τα γεννημένα ανεπτυγμένα παιδιά των ανθρώπων αυτών που εχουν ερθει σε αυτον τον κοσμο, λογο ενως εγκλήματος του γονέα τους δεν θα ταλαιπωρήσουν με την ύπαρξη τους για το λιγότερο 9 μηνες εναν άλλον άνθρωπο σωματικά και ψυχολογικά, σε αντίθεση με την υπαρξη αυτής της οντότητας «του εμβρύου» που ειδικα σε πολυ αρχικό στάδιο αποτελεί οντως απλα μια μάζα κυττάρων στον βωμό της οποίας θυσιάζεται η ψυχοσωματική κατασταση μιας γυναίκας….
2 Το κύριο σημείο στο οποίο φαίνεται να διαφωνούμε ειναι στο κατα ποσο θεωρείτε ανθρωπος ή οχι ( επιστημονικά ) υπαρχουν ανθρωποι που θεωρούν οτι ειναι ανθρωπος ακομα και το ζυγωτό ( δηλαδή το γονιμοποιημένο ωάριο απο το οποιο αν ειναι λειτουργικό ΘΑ προκύψει ενας ανθρωπος μέσω διαφόρων λειτουργιών). Για αυτο μπορείτε πρωτα να ψάξετε στις άπειρες πληροφορίες οι οποίες μας δίνονται απλόχερα πλέον απο το διαδύκτιο, και έπειτα αν θεωρείτε την ζωη του πλάσματος αυτου ( εμβρύου ) και ενως γεννημένου ανθρώπου ιδια αναρωτηθείτε αυτο : αν είχατε να επιλέξετε μεταξι της παύσης της ζωής μεταξύ του ενως ή του αλλου τι θα επιλέγατε. Ελπίζω στο ερώτημα να έχουμε κοινή άποψη…
Παρακαλώ να υπάρξει σεβασμός στην οποια απάντηση για να υπαρχει και λογος συζήτησης, ο λογος που δεν εχω αποκαλύψει την ταυτότητα μου ειναι ο επιθετικός τόνος της απάντησης στο πρωτο μου σχόλιο.
Ανώνυμε/η πέραν της χρήσεως του ενικού (κάποιοι δεν το θεωρούν κακό) και του επιθέτου "πανηλίθιας" (που αφορούσε το "επιχείρημα") και όχι το πρόσωπό σας, δεν θεωρώ ότι ο λόγος μου υπήρξε υβριστικός. Για το επιχείρημα όμως που παρέθεσα (ότι δεν πρέπει να τιμωρείται ένα παιδί για το έγκλημα του πατέρα του) δεν αναιρείται με την άποψη ότι δεν πρόκειται για παιδί, αλλά για "μάζα κυττάρων". Εμείς οι Χριστιανοί πιστεύουμε πως με την σύλληψη δημιουργείται άνθρωπος όχι μάζα κυττάρων και οι απόψεις μας τεκμηριώνονται θεολογικά (π.χ. https://tasthyras.wordpress.com/2022/02/11/%CF%80-%CE%B1%CE%B8%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CF%83%CE%B9%CE%BF%CF%82-%CE%BC%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B1%CE%AF%CE%BF%CF%82-%E1%BC%85%CE%BC%CE%B1-%CF%83%CF%8D%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CF%88%CE%B7/ ).
ΔιαγραφήΕσείς θεωρώντας ότι δεν είναι άνθρωπος αλλά "ΘΑ προκύψει ενας ανθρωπος μέσω διαφόρων λειτουργιών", όπως γράφετε, γιατί αγνοείτε ότι αυτό το "ΘΑ" είναι προδιαγεγραμμένο και απολύτως σίγουρο να συμβεί έτσι ώστε να αποκλείεται παντελώς κάθε πιθανότητα αυτή η φαινόμενη ως "μάζα κυττάρων" να μην παραμείνει "μάζα κυττάρων"! Αυτό δεν είναι ακόμη μία απόδειξη ότι πρόκειται για άνθρωπο;
Είτε μας αρέσει, είτε όχι η έκτρωση είναι φόνος. Βεβαίως όμως όπως και σε κάθε φόνο υπάρχουν ελαφρυντικά (π.χ. φόνος εξ αμελείας, εν αμύνει, εν βρασμώ ψυχής κλπ.) έτσι δεν θεωρείται το ίδιο ο φόνος που κάνει μία ενήλικη γυναίκα που έμεινε έγκυος με την θέλησή της, με τον φόνο που κάνει ένα ανήλικο κοριτσάκι που βιάστηκε. Σαφώς υπάρχει ελαφρυντικό στην δεύτερη περίπτωση, όχι όμως ότι δεν είναι φόνος. Αν μάλιστα κρατήσει το παιδί, όπως γνωρίζουμε από συγκεκριμένες περιπτώσεις, συνήθως εισπράττει τόση αγάπη και τόση δύναμη από αυτό, που δεν περιγράφεται.
Σας συστήνω επίσης να δείτε το αποκαλυπτικό αυτό βίντεο και μετά τα λέμε πάλι αν θέλετε:
https://drive.google.com/file/d/1kh85xpvCW9VP36FWeVYweZz6ju-pjnM4/view
Κύριε Ανώνυμε,
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ έκτρωση, ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ μια ιατρική πράξη, ΠΡΟΣ ΌΦΕΛΟΣ του ΑΣΘΕΝΟΎΣ. Από την εποχή του Ιπποκράτη, είναι ΦΟΝΟΣ. Με άλλα λόγια, ΤΟ ΘΑΎΜΑ ΤΗΣ ΖΩΉΣ είναι ΔΗΜΙΟΥΡΓΊΑ ΘΕΟΎ. ΑΝ ΜΠΟΡΕΊΣ ΝΑ ΦΤΙΆΞΕΙΣ ΆΝΘΡΩΠΟ από το τίποτα, τότε, ίσως μπορείς και τον θεωρήσεις "δικό σου δημιούργημα" ΚΑΙ να τον φονεύσεις.
Οι παραπάνω, "προβληματισμοί " σας, είναι σοφιστείες. ΌΛΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΊΖΟΝΤΑΙ, ΌΤΑΝ ΥΠΆΡΧΕΙ Ο ΘΕΌΣ, ΣΤΗ ΖΩΉ ΤΩΝ ΑΝΘΡΏΠΩΝ.
ΧΩΡΊΣ ΘΕΌ, όπως έλεγε ο Μέγας Ντοστογιέφσκι, ΌΛΑ ΕΠΙΤΡΈΠΟΝΤΑΙ.
Και ΕΠΟΜΈΝΩΣ, ΟΙ ΦΌΝΟΙ.
Γιατί, μια βίαιη, εγκληματική πράξη, όπως είναι ο βιασμός π.χ. που επικαλείστε, ΔΕΝ ΦΈΡΝΕΙ την ηρεμία στην ψυχή της βιασθείσας μητέρας, με το να διαπράξει ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΗΣ: ΕΝΑ ΦΟΝΟ.
ΑΛΛΆ, στην άθεη, νεοεποχίτικη ΚΟΙΝΩΝΊΑ που εντέχνως οι....άρχοντες του κόσμου ετούτου κατασκεύασαν, πιστεύοντας πως είναι θεοί στη θέση του ΘΕΟΎ, ειλικρινά, ΜΟΥ ΕΊΝΑΙ ΑΔΎΝΑΤΟΝ ΝΑ ΠΙΣΤΈΨΩ ΠΩΣ ΣΕΙΣ, ΚΑΙ τα ομοίας πεποιθήσεως, άτομα, θα πεισθείτε.
ΥΓ: Μη μου απαντήσετε. Δεν έχει νόημα.
ΚΑΙ....κάτι άλλο, δείτε λίγο κύριε Ανώνυμε την παρακάτω ΕΠΙΖΗΣΑΣΑ ΕΚΤΡΩΣΕΩΣ, ΚΑΙ αναρωτηθείτε.....γενικώς και ειδικώς.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://youtu.be/fHWAwUTm6-s
ΑπάντησηΔιαγραφή▫️ -------------------------
“Γνώσεσθε τήν ἀλήθειαν, καί ἡ ἀλήθεια ἐλευθερώσει ὑμᾶς”.
( Ἰωάν. η΄, 32 )
✟ Ὀρθόδοξη Ἀλήθεια ✟
ΤΗ ΣΕΛΙΝ ΝΤΙΟΝ την γνωρίζουν πολλοί αλλά πολλοί δεν γνωρίζουν ότι ειναι το 12ο παιδί της οικογενείας, εάν η μητέρα της την είχε κάνει έκτρωση γιατί είχε πολλά τι κενό θα υπήρχε σήμερα;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ θεός ως εύσπλαχνος έχει στείλει μέχρι σήμερα 5 βρέφη τα οποία είχαν το χάρισμα να βρουν το φάρμακο του καρκίνου, όμως και τα 5 έγιναν έκτρωση. Πόσοι θα είχαν γλυτώσει;; Και πόσοι έως την εύρεση του φαρμάκου;; Αυτό είχε πει μακαριστός γέροντας στο Άγιο Όρος περίπου το 2014, μόνοι σας καίγεστε γιατί δεν ζείτε κατά Χριστόν, συμπλήρωσε.
ΕΓΡΑΨΑ ΛΑΘΟΣ Η ΝΤΙΟΝ είναι το 14ο και τελευταίο παιδί.
ΔιαγραφήΘα απαντήσω βιωματικα :αν η γιαγιά μου αισθανόταν αποτροπιασμό κυοφορωντας το μωρό του βιαστή της και δεν το έδινε με πολύ πόνο για υιοθεσία εγώ δεν θα είχα έναν υπέροχο πατέρα ,τους υπέροχους μη βιολογικούς παππού και γιαγια μου ,τους αγαπημένα μου βιολογικά ξαδέρφια που βρεθήκαμε μετά από χρόνια ,την ευλογημένη οικογένεια μου ,τα ευλογημένα παιδάκια μου και φυσικά δεν θα υπήρχαν να σας απαντήσω,
ΑπάντησηΔιαγραφήΠες τα, χρυσόστομε!
ΔιαγραφήΕυχαριστώ,είναι η πρώτη φορά που σχολιάζω κάτι μα είναι η ζωή μου και ωφειλω να πω ότι το να φέρει κανείς στον κόσμο ένα παιδί παρρολες τις δυσκολίες ένα είναι σίγουρο ότι η ζωή μας αλλάζει προς το καλύτερο όχι προς το χειρότερο και πρέπει να υποστηρίζουμε όλες τις υποψήφιες μανουλες χωρίς να τις τρομοκρατούσε ,Δόξα τω θεώ
ΔιαγραφήΑυτό που γράφετε είναι εκπληκτικό! Είναι η ίδια η ζωή, που έχει μεγαλύτερη δύναμη από οποιαδήποτε στεγνά επιχειρήματα. Σίγουρα είναι δύσκολο για μια γυναίκα να κυοφορεί και να γεννήσει το παιδί του βιαστή της. Πρέπει να έχει πραγματικά ανδρεία ψυχή και μεγάλη πίστη, ώστε να αισθάνεται πως έχει λόγο να το κάνει αυτό, παρά την αποστροφή που της προκαλεί η τραγική εμπειρία από την οποία προήλθε η εγκυμοσύνη. Ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος, όταν τον είχαν ρωτήσει σχετικά, δεν υποτίμησε το ψυχικό βάρος μια τέτοιας κυοφορίας, αλλά προσπάθησε να δώσει δύναμη και έμπνευση στις παθούσες με τα λόγια του. ΄'¨Οταν (η γυναίκα που κράτησε και γέννησε το κυοφορούμενο) εμφανιστεί ενώπιον του Θεού, θα μπορέσει να Του πει μαζί με τον ψαλμωδό "δια τους λόγους των χειλέων σου, εγώ εφύλαξα οδούς σκληράς"
ΔιαγραφήΚαμιά γυναίκα δεν μπορεί να κάνει κουμάντο στο σώμα της γιατί πολύ απλά τα ωάρια δεν είναι τηλεχειριζόμενα, αλλά και ούτε παραγγελία για να τα έχει όποτε και όπου θέλει .
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντοτε , κι εφόσον δεν διακόπτεται με χημικά ή φονικά όπλα, τα ωάρια και τα σπερματοζωάρια κάνουν ότι επιβάλλει η νοημοσύνη τους και όχι η γυναίκα που τα κουβαλάει. Η ένωση τους έρχεται αβίαστα και εντελώς φυσιολογικά ,και πάλι εφόσον δεν υπάρχει καμία περίπτωση χημικής ή μηχανικής παρεμβολής ( βλέπε χάπι επόμενης μέρας ή καπότας κτλ).
Επόμενο στάδιο η σύζευξη, ο πολλαπλασιασμός και η ανάπτυξη νοημοσύνης από το πρώτο δευτερόλεπτο.
Αποτελέσμα
Ένα νέο σώμα με ψυχή ξεκίνησε σε ειδικό περιβάλλον ανάπτυξης την προετοιμασία του πριν βγει στο φως.
Ο θάνατος μιας νοημοσύνης δεν είναι δολοφονία;
Νιώθω ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα με τα επιχειρήματα σας είναι ότι δεν αναγνωρίζουν τα δικαιώματα της γυναίκας που επρόκειτο να κυοφορησει. Δεν αναγνωρίζετε για κανένα λόγο το δικαίωμα της αυτοδιαθεσης του σώματος( όταν πρόκειται για τα εμβόλια ή για τις μάσκες όλοι τρέχουν να υπερασπιστουν τα άτομα που δεν θέλουν να αναγκαστούν να τα κάνουν), καθώς επίσης το δικαίωμα στην ανεξιθρησκεια και στα προσωπικά πιστεύω (θεωρώντας μόνο τα δικά σας πιστεύω και την δικιά σας αλήθεια ως έγκυρη και αξίας σεβασμού). Ο πραγματικός χριστιανισμος παρολαυτα διδάσκει την πραγματική αγάπη και αποδοχή. Αυτή που ο Χριστός δεχόταν και σεβοταν όλους τους ανθρώπους ανεξάρτητα με τα πιστεύω τους το παρελθόν τους και τις επιλογές τους. Και ειλικρινά είναι πολύ υποκριτικό σε έναν κόσμο που μαστιζεται από την φτώχεια και την μόλυνση αντί να μιλάμε για το πως θα προστεατευσουμε και θα μεγαλώσουμε τα παιδιά που ήδη έχουμε να επιβάλουμε σε άτομα που δεν θέλουν να κάνουν να τα φέρουν στην ζωή. Και κάτι τελευταίο, την επόμενη φορά που θα θεωρησετε σωστό να επιβάλετε την άποψή σας πάνω στο σώμα ενός άλλου ανθρώπου σκεφτείτε πως θα νιώθατε αν κάποιος έκανε το ίδιο σε εσάς
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ δεν μπορούμε να συζητήσουμε από τη στιγμή που συνεχίζεις να παραθέτεις γελοία φασιστικά επιχειρήματα! Ποια "αυτοδιάθεση του σώματος" από τη στιγμή που υπάρχουν ΔΥΟ σώματα; Η φιλοξενία του ενός σώματος μέσα στο άλλο δίνει το δικαίωμα σε αυτόν που τον φιλοξενεί για 9 μήνες να τον "καθαρίσει" όποτε γουστάρει, εν ονόματι της αυτοδιάθεσης; Παρόμοια έλεγαν και οι ναζί για την αυτοδιάθεση και το δικαίωμα να αποβάλουν από το Ράιχ τους ανεπιθύμητους Εβραίους...
ΔιαγραφήΧαίρετε και παλι ! Ειμαι ο πρώτος ανώνυμος και αρχικα χαίρομαι που εχει υπάρξει συζήτηση γιατι οπως εχω αναφέρει, πιστεύω στην δυναμη του διαλόγου. Δυστυχώς ομως φαίνεται οτι δεν μπορούμε να συνεχίσουμε την κουβέντα διότι το 99% των επιχειρημάτων ειναι βασισμένο πανω σε μια θρησκεία. Εγω εχω να πω πως θα παλέψω αν χρειαστεί στο να μπορει ο καθε άνθρωπος να πιστεύει στον θεο που θελει και να μπορει να τον τιμάει με τον οποιοδήποτε τροπο, μονο ομως οταν σέβεται οτι μπορει καποιος να μην πιστεύει σε αυτόν τον θεο. Δεν μπορει όλος ο κόσμος να ειναι καταδικασμένος να ακολουθει τους κανόνες κάποιας, οποιασδήποτε θρησκείας στην οποια δεν πιστεύει. Δεν μπορω να δεχτώ ως βάσιμα, επιχειρήματα τα οποια εχουν θρησκειολογική εξήγηση, και ειδικότερα δεν μπορω να αναγκάσω ανθρωπους να ζουν με αυτα αν δεν θελουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα σταθώ ομως στο πολυ σπουδαίο γεγονός με την Γιαγια του ανθρώπου που μας ανέφερε οτι αν δεν ειχε κρατήσει το παιδι του βιαστή της δεν θα ειχε υπάρξει εκείνος και ολη του η οικογένεια! Εδω ερχομαι να πω πως το «pro choice» αναφέρεται στην επιλογη ( οπως ειναι φανερό και απο την μετάφραση) και η επιλογή ειναι είτε η διακοπή είτε η συνέχεια της κυήσεως. Οι γυναίκες που θα θελουν να κυοφορήσουνε κατω απο οποιαδήποτε συνθήκη πρεπει να εχουν το δικαίωμα να μπορουν να το κρατήσουν, και θα το κανουν είτε υπάρχει η προοπτική της ασφαλούς εκτρώσεως είτε οχι. Αντίστοιχα η γυναικα η οποια θα επιθυμεί για τον οποιοδήποτε λογο την διακοπή της κυήσεως της παλι θα το κανει αλλα πλέον με τεράστιο κίνδυνο σωματικό αλλα και ποινικό.
Σιγουρα θα διαφωνείτε παλι με τα λεγόμενα μου, οπως και αν απαντήσετε και γω με τα δικα σας… και λυπάμαι αλλα δεν μπορω ενα τετοιο ζήτημα να το βασίσω απλα πανω σε μια θρησκεία. Ελπίζω στην χώρα μας να μην επιβληθεί αυτη η άποψη σε καθε γυναίκα και ετσι να υπαρχει το υγείες περιβάλλον της ελευθερίας στο οποίο ο καθένας μπορει να εχει την υγεία του και τις αντιλήψεις του, και ως φοιτητής και κομμάτι της νεολεας εχω επαναπαυτεί καθώς οι περισσότεροι γνωστοί μου και μέλη της νέας γενιάς έχουν κοινή άποψη μαζι μου.
Δεν νομίζω ότι όλη η συζήτηση εδώ είναι μια ανταλλαγή επιχειρημάτων υπέρ ή κατά ενός νόμου. Ούτε χρειαζόμαστε, ούτε αρκεί ένας νόμος για να απαγορέψει τις εκτρώσεις, που γίνονταν και γίνονται, είτε νόμιμα είτε παρανόμως. Όπως δεν χρειαζόμαστε νόμο για να επιβάλλει την αγάπη προς τον Θεό και τον πλησίον, την αγάπη προς τους εχθρούς, την ταπείνωση, τη θυσία και όλα όσα δίδαξε ο Χριστός. Ο Θεός, στον οποίο πιστεύουμε, ενώ άλλοι όχι, δεν υποχρεώνει κανέναν να τον ακολουθήσει. Κι εμείς, που οικειοθελώς αγωνιζόμαστε να Τον ακολουθούμε, δεν θέλουμε να επιβάλλουμε τίποτα σε κανέναν. Διατυπώνουμε τις απόψεις μας στο θέμα των εκτρώσεων, που απορρέουν από την πίστη μας, σε αντίθεση με την κυρίαρχη τάση της κοινωνίας.
ΔιαγραφήΣτην επιχειρηματολογία υπέρ της έκτρωσης ελλοχεύει πάντα ο κίνδυνος της αυθαιρεσίας και της αλαζονικής πλάνης ότι μπορούμε να αποφαινόμαστε, με βάση τις υποθέσεις μας και τα κριτήρια που ορίζει η κοσμοθεωρία μας, ποιος αξίζει να φέρνει παιδιά στον κόσμο και ποιος όχι, και επίσης ποια παιδιά αξίζει να γεννηθούν και να ζήσουν και ποια όχι. Και όλα αυτά ντυμένα με το μανδύα του ενδιαφέροντος κανένα παιδί να μην «κακοπέσει» και καμιά γυναίκα να μην γίνεται μαμά χωρίς να το θέλει, ενώ το διακύβευμα είναι μια ζωή που ήδη έχει αρχίσει.
Η ίδια η πραγματικότητα πολλές φορές μας διαψεύδει και εξευτελίζει τη «λογική» μας. Όπως η ανώνυμη μαρτυρία του ανθρώπου παραπάνω για την βιασθείσα γιαγιά του, που με γενναιότητα και πίστη επέλεξε να φέρει στον κόσμο το κυοφορούμενο παιδί της και να το δώσει για υιοθεσία. Αρκετά παιδιά γύρω μας δεν πληρούν τα κριτήρια της κοινωνίας μας, και γεννήθηκαν χωρίς την «έγκρισή» της, αλλά τα ίδια δεν θα επέλεγαν να μην υπήρχαν και η ζωή τους έχει νόημα βαθύτερο από αυτό που μπορούμε να συλλάβουμε.
Αν το κριτήριό μας για να επιτρέπουμε την γέννηση νέων ανθρώπινων προσώπων είναι το κατά πόσο η ζωή τους θα είναι επιτυχημένη κατά κόσμον και απαλλαγμένη από ματαιώσεις, απορρίψεις, δυσκολίες, ελλείψεις και δοκιμασίες, τότε -και μάλιστα στις φτωχότερες χώρες του κόσμου- κανένα παιδί δεν θα έπρεπε να γεννιέται. Και ακόμη, κάθε παιδί που γεννιέται υγιές και αρτιμελές μέσα σε μια οικογένεια που το αγαπά και διαθέτει την οικονομική άνεση να το μεγαλώσει, μπορεί ανά πάσα στιγμή να αρρωστήσει σωματικά ή ψυχικά, να μείνει ανάπηρο, να ορφανέψει ή να δει τις συνθήκες διαβίωσης της οικογένειάς του να χειροτερεύουν και το βιοτικό επίπεδο να πέφτει. Με την αλλαγή αυτών των δεδομένων, θα πάψει να έχει αξία η ζωή του;
Και αν, ως γονείς, αποδεχόμαστε ή απορρίπτουμε τα άλλα πρόσωπα από τη ζωή μας, είτε αυτά έχουν δει το φως της μέρας είτε όχι, ανάλογα με το αν θα μας ξεβολέψουν ή θα μας αναγκάσουν να αλλάξουμε τα σχέδιά μας και να παραιτηθούμε από τα όνειρά μας, τότε κάθε φορά που ένα παιδί απρόσμενα αρρωσταίνει ή παθαίνει κάποιο ατύχημα και χρειάζεται χρόνια φροντίδα που δεν την είχαμε υπολογίσει και θυσίες από μέρους μας, τότε εμείς θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουμε τις απόψεις μας ως προς την αξία της ζωής του και θα το εγκαταλείψουμε ή θα το σκοτώσουμε; Εν προκειμένω είναι παραπλανητική η διάκριση μεταξύ γεννημένων και αγέννητων παιδιών και χρησιμεύει μόνο για να καθησυχάζει τη συνείδησή μας.
Το ενδιαφέρον μας θα ήταν γνήσιο και όχι υποκριτικό, αν ως πρόσωπα και ως κοινωνία - οικειοθελώς και όχι πιεζόμενοι από κάποιο ανθρώπινο νόμο- ενεργούσαμε όχι καταστρέφοντας τη ζωή, αλλά βοηθώντας να δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις ώστε αυτή να γίνεται καλύτερη για όλους. Με ενημέρωση, με επαναπροσδιορισμό και καλλιέργεια των αξιών μας ως κοινωνία, με ευκαιρίες για όλους, με συμπάθεια, με προσωπικό κόπο, με προσφορά, με αλληλεγγύη, με αυτοθυσία. Αλλά επειδή όλα αυτά είναι δύσκολα, προτιμούμε να αποφαινόμαστε από μακριά για το ποιος αξίζει να γεννιέται και υπό ποιες συνθήκες, με την ψευδαίσθηση ότι έτσι θα έχουμε κοινωνίες χωρίς δυστυχισμένους ανθρώπους και χωρίς τραγωδίες. Ενώ θα έπρεπε να έχουμε αντιληφθεί ότι η μεγαλύτερη αποτυχία και τραγωδία του ανθρώπου διαχρονικά είναι το να ζει μόνο για τον εαυτό του, χωρισμένος από τον Θεό και από τον συνάνθρωπο.
Το θέμα είναι ότι αυτή η "θρησκεία" που αναφέρει ο αδελφός ,είναι η ίδια η πηγή της ζωής και της ελευθερίας στο μέγιστο βαθμό που θα μπορούσε να κατανοήσει ένα ανθρώπινο ον.Οταν ο ίδιος ο Χριστός χαρίζει δωρεάν αυτές τις υψιστες δωρεές, αναμφίβολα σέβεται και την κακή τους ακόμα χρήση!Δεν σημαίνει όμως ότι και το αποδέχεται...Είναι ελεήμων αλλά ταυτόχρονα και δίκαιος. Εννοείται ότι αγαπάει σε κάθε περίπτωση, όμως στη Βασιλεία Του ,είπε πως θέλει ανθρώπους που έκαναν το θέλημά Του!Εν ολίγοις, ο ανθρώπινος δικαιωματισμος, ενώπιον του Θεού απλά δεν υφίσταται, αφ ης στιγμής ο ίδιος υπέδειξε το δρόμο της θυσίας ως τον πλέον ευαρεστο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣκέψεις όλα τα παραπάνω και πάντα με σεβασμό στο διαφορετικό!
Δυστυχώς δεν μπορώ να απαντήσω εγώ για την επιλογή της γιαγιάς μου,ούτε και για τα συναισθήματα της γιατί κοιμήθηκε νωρίς και δεν τη γνωρίσαμε ,είναι πολύ ωραία και αξιοπρεπής η συζήτηση αλλά η αλήθεια και το ψέμα,δεν εξισώνονται βάση των πεποιθήσεων και της ελευθερίας του λόγου,η αλήθεια είναι σκοτώνεις μια ζωή (στη συγκεκριμένη του πατέρα μου) ή βάζεις την ζωή του άλλου παραπανω από την ποιότητα της ζωής της δικής σου ,αυτή είναι η αλήθεια και η πραγματική αγάπη ,η θυσιαστική αγάπη ,αν δεν φαίνεται αυτό εφικτό σε κάποιον είναι ίσως γιατί δεν έχει καταλάβει την ποια είναι η αληθινή πίστη , ευχαριστώ για την συζήτηση ούτε και εγώ θα ήθελα να προχωρήσω σε αυτήν γιατί δεν έχω επιχειρήματα αλλά βιώματα
ΑπάντησηΔιαγραφήΤό πρόβλημα σέ αυτά τα post είναι, ότι αρχίζεις και διαπραγματευεσε τόν φόνο.
ΑπάντησηΔιαγραφή