Δευτέρα 16 Ιουλίου 2018

Back scenes - παραλειπόμενα από την "συνέντευξη" με τον παππού...

(...δεν αντέξαμε στον πειρασμό 
να μην σας γνωστοποιήσουμε ένα απ΄αυτά!
Επειδή κάποιοι, ίσως και δικαιολογημένα, "παραπονούνται" πως όλα στενάχωρα διαβάζουν, όταν μπαίνουν εδώ μέσα...
Και να γελάμε μόνοι μας, κάνει;
Μια παρέα άλλωστε δεν είμαστε...;;;)



~ Δεν είσαι σωστός όμως!
Την δικιά μου τη φλογέρα τηνε βλέπεις. 
Την κουβαλάω πάντοτε επάνω μου.
Την δικιά σου που την έχεις καταχωνιασμένη, 
μου λες;
Γιατί δεν μου τηνε δείχνεις;

- Ποια φλογέρα, βρε μπάρμπα;
Μακάρι να΄ξερα κάτι κι ας ήταν και φλογέρα!
Πως σου πέρασε όμως από το μυαλό, θα μου πεις;

~ Μωρ΄αφού δε μου΄πανε εδώ στη γειτονιά, πως εσύ και κάποιοι σαν ελόγου σου, είσαστε, λέει, ... φλόγερ!
Έτσι δεν μου το΄πανε;
Που΄ντηνε, το λοιπόν;
Που την έχεις;

- Καλά, βρε μπάρμπα!
Την επόμενη χρονιά θα σου την φέρω...
(μη του το χαλάσουμε κιόλας...)

~ Αμα δεν μ΄έχει πάρει, στο μεταξύ, 
ο καπετάν Μιχάλης!

- Ε, άμα δεν σ΄έχει πάρει!
Άμα σ΄έχει πάρει, 
που να σε βρω και να στην δείξω;


(Από τα τυχερά ενός ... "φλόγερ"!)

                                    

ΥΓ "αμφ.":
Όσοι διασκέδασαν, έστω και λίγο, με τα παραπάνω, ας θυμηθούν να εύχονται, σε όσους γράφουν σ΄αυτό το ιστολόγιο, να γίνουν κάποια στιγμή (blogger), όπως θα τους ήθελε ο παππούς της "συνέντευξης"...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου