Η κ.Αθηνά Σιδέρη
έλεγε για το άγιο Πορφύριο τον Καυσοκαλυβίτη:
«Ο Γέροντας,
μιλούσε πάντα με δέος για την αγάπη του Θεού.
Μου έλεγε το εξής:
Ότι θα εκπλαγούμε όταν βρεθούμε στην ουράνιο Βασιλεία.
Δεν θα μπορέσει ανθρώπινος νους,
όλα τα μυαλά του κόσμου,
να αποδώσουν το εύρος της αγάπης του Θεού.
Είναι τόσο μεγάλη η αγάπη Του,
που δεν μπορούμε να καταλάβουμε οι άνθρωποι
την αξία αυτής της αγάπης.
Και κάνουμε ένα τεράστιο λάθος.
Ότι ζητούμε πάντα να γίνεται το θέλημά μας.
Ενώ ο ίδιος ο Κύριος στην Κυριακή προσευχή
μάς λέει να ζητάμε να γίνει το θέλημά Του.
Αυτό κρύβει το κατ’ ευδοκίαν θέλημα του Κυρίου μας...
|πηγή
(εμείς από εδώ...)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου