Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2025

✨ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΙΣ ΤΟΥ ΛΕΙΨΑΝΟΥ ΤΟΥ ΟΣΙΟΥ ΣΑΒΒΑ ΤΟΥ ΗΓΙΑΣΜΕΝΟΥ ΣΤΗ ΝΕΑ ΛΑΡΝΑΚΑ...!!! |Ιστορικά βίντεο και στιγμιότυπα για τις επόμενες γενεές...



* Δείτε κι αυτό:

[Το  Ιερό Σκήνωμα του ΑΓΙΟΥ 

την χρονιά της επανακομιδής του το 1965.

Στην φωτογραφια το λείψανο του αγίου Σάββα 
πάνω σε γόνδολα, σε ένα κανάλι της Βενετιάς. 
Στον δρόμο της επιστροφής από τα ξένα στο Σπίτι του...

Όταν πέθανε ο Πάπας που δεν έλαβε υπ' όψιν του τον Άγιο,

 εκείνος εμφανίστηκε και πάλι στον διάδοχό του...]


Μόνο στην ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ γίνονται αυτά.
Δες τα πόδια του Αγίου πόσο ζωντανά είναι!
(Για να συνειδητοποιήσουμε το απίστευτο θαύμα, ας σημειώσουμε απλά "πόσο πρόσφατα" εκοιμήθη ο Άγιος Σάββας ... το 532 μ.Χ!)

Το Ιερό Σκήνωμα του ΑΓΙΟΥ ΣΑΒΒΑ να ζωντανεύει, να κτυπά το τζάμι της Λάρνακας, να κάνει φασαρία, να τρομοκρατεί του Λατίνους γιατί ήθελε να γυρίσει στο σπίτι του στα Ιεροσόλυμα για να βρίσκεται κοντά στα παιδιά του, τους Ορθοδόξους προσκυνητές των ΑΓΙΩΝ ΤΟΠΩΝ, να τους ευλογεί και να τους βοηθάει με την παρρησία του.

ΘΑΥΜΑΣΤΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΕΝ ΤΟΙΣ ΑΓΙΟΙΣ ΑΥΤΟΥ!
Και μόνο το χρονικό της επανακομιδής του Ιερού Σκηνώματος του Αγίου Σάββα του Ηγιασμένου από την Εσπερία το 1965 αποτελεί ένα ξεχωριστό Συναξάρι της ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ...

{Πρωτοδημοσιεύτηκε στις 5.12.17
Εμείς κάθε τέτοια μέρα θα το αναρτούμε!
Ξανά και ξανά...}

Δες τα εδώ όλα!
Για να καταλάβεις μια και καλή,
τι εστί "Άγιος Σάββας ο Ηγιασμένος"...



☆ Η Αγία Βαρβάρα και τα 3 παράθυρα



Από τον βίο της Αγίας Βαρβάρας που εορτάζει η Εκκλησία μας κάθε χρόνο στις 4 Δεκεμβρίου προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση το γεγονός ότι βρήκε μαρτυρικό θάνατο από το χέρι του ίδιου του πατέρα της. 


Η πίστη στο Χριστό χρειάζεται θυσίες. Ενίοτε και τη παραίτηση από τον ίδιο το δεσμό της συγγένειας. 
«Εχθροί του ανθρώπου οι οικιακοί αυτού» ο κυριακός λόγος. 
Και στην περίπτωση της Αγίας βρίσκει πιστή εφαρμογή.

Υπάρχει όμως κι ένα άλλο σημείο στον βίο της Αγίας που αξίζει να προσέξουμε.
Η Αγία προβληματιζόταν για την αλήθεια. 
Ήταν κλεισμένη από τον τύραννο πατέρα της σε έναν πύργο. 
Κάποτε, όταν εκείνος έλειπε σε ταξίδι, η Αγία διαπίστωσε ότι χτιζόταν στην βάση του πύργου ένα λουτρό με δύο παράθυρα. 
Η Αγία, η οποία είχε φωτιστεί από το Πανάγιο Πνεύμα, ζήτησε από τους εργάτες να χτίσουν κι ένα τρίτο παράθυρο, ώστε η αίθουσα του λουτρού να φωτίζεται από φως τριπλό, σύμβολο του τριαδικού φωτός του Πατρός και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος, που φωτίζει πάντα άνθρωπον ερχόμενον εις τον κόσμον. 
Το τρίτο παράθυρο, μάλιστα, ήταν η αφορμή για να καταλάβει ο πατέρας της ότι είχε γίνει χριστιανή, με αποτέλεσμα να ξεκινήσει ο διωγμός που την οδήγησε τελικά στο μαρτύριο.
Πέρα από τον συμβολικό χαρακτήρα που η διήγηση φέρει (το λουτρό είναι το σύμβολο του βαπτίσματος, του καθαρμού, της αγνότητας, της παρθενίας, της υπερβάσεως της αμαρτίας, ενώ το φως που εισέρχεται από τα παράθυρα είναι η παρουσία του τριαδικού Θεού που δίδει την πληρότητα του φωτισμού στον άνθρωπο που θέλει νόημα και αλήθεια στη ζωή του), αξίζει να προβληματιστούμε και για την κίνηση της Αγίας να ανοίξει ένα τρίτο παράθυρο στο οικοδόμημα, να δούμε τι είναι αυτό που τελικά διαφοροποιεί τον άνθρωπο που πιστεύει στον Τριαδικό Θεό από εκείνον που δεν πιστεύει.

Ο άνθρωπος που δεν πιστεύει στο Θεό ή δεν έχει τον Θεό ως προτεραιότητα στη ζωή του, ζητά το φως και την αλήθεια από δύο παράθυρα. 

Το πρώτο είναι ο νους του, η σκέψη του, ο εαυτός του. 
Ο άνθρωπος προσπαθεί να δει από μόνος του γιατί ζει, γιατί υπάρχει. 
Βάζει την σκέψη του, τον ορθολογισμό του, αλλά και το ίδιον θέλημα για να βρει στη ζωή του πυξίδα. 
Γνώμονας οι απολαύσεις του, αλλά και ο δικός του τρόπος. 
Αυτή είναι η φύση μου, αυτή είναι η άποψή μου, αυτές είναι οι επιθυμίες μου, λέει ο άνθρωπος. 
Και μπορεί να προοδεύσει, γιατί αν έχει ισχύ μέσα του, μπορεί να εξουσιάσει μέσα από αυτή την ισχύ του θελήματός του και της σκέψης του τον κόσμο του, τον μικρό ή τον μεγάλο.

Το δεύτερο παράθυρο είναι ο κόσμος. 
Μέσα από τον κόσμο ο άνθρωπος διευρύνει τους ορίζοντές του, λαμβάνει γνώσεις, ιδέες, κρίνει τους άλλους και γνωρίζει καλύτερα τον εαυτό του, σπουδάζει τη ζωή και μέσα από τις σχέσεις με τους άλλους καταξιώνει τον εαυτό του και ζητά να επικρατήσει είτε ως πρόσωπο είτε ως πρακτική στη ζωή. 
Και χρησιμοποιεί τους άλλους για τον εαυτό του. 
Και χρησιμοποιεί τον κόσμο για να εξουσιάσει, δηλαδή να εκμεταλλευτεί τις όποιες ευκαιρίες του δίδονται, για να ικανοποιήσει τις φιλοδοξίες του. 
Έτσι, με την βοήθεια της επιστήμης, της γνώσης, της εικόνας, της πληροφορίας ο άνθρωπος θεωρεί ότι απέκτησε νόημα για τον παρόντα χρόνο.

Τα δύο αυτά παράθυρα ανοίγουν στον άνθρωπο πολλές προοπτικές, αλλά δεν του δίνουν πληρότητα. 
Κι αυτό διότι λείπει το τρίτο, που είναι η σχέση του ανθρώπου με το Θεό, ο Οποίος τον δημιούργησε, αλλά και τον αγάπησε και τον αγαπά, που «έτι ημών αμαρτωλών όντων, Χριστός υπέρ ημών απέθανεν», δηλαδή ο Χριστός, παρότι είμαστε αμαρτωλοί, λεκιασμένοι από το κακό, την αμαρτία και τον θάνατο, για μας πέθανε για να μας οδηγήσει στο λουτρό της παλλιγενεσίας και του φωτισμού.

Ο άνθρωπος της εποχής μας και κάθε εποχής, που παραμένει προσηλωμένος στα δύο αυτά παράθυρα, μέσα από τα οποία θέλει να βλέπει το νόημα της ζωής, μπορεί να δει ένα τμήμα της αλήθειας κι αυτό διότι και τα δύο παράθυρα είναι ευλογίες του Θεού στο δημιούργημά του. 

Αν όμως λείπει το τρίτο παράθυρο, που είναι τελικά ο ίδιος ο Θεός, τα δύο δεν φθάνουν για να φωτίσουν στην πληρότητα τον άνθρωπο, αλλά του δημιουργούν την ψευδαίσθηση ότι το φως σταματά στον παρόντα χρόνο και κόσμο.

Όταν όμως ο άνθρωπος ανοίξει και το τρίτο παράθυρο, διαπιστώνει ότι ο χρόνος και ο κόσμος δεν σταματούν στο θάνατο, ακόμη κι αν αυτός είναι μαρτυρικός, αλλά συνεχίζονται αιωνίως, καθώς μέσα από το τρίτο παράθυρο περνά το φως του Τριαδικού Θεού που ομορφαίνει, νοηματοδοτεί και πληροί τον άνθρωπο πέρα από τον χρόνο, την συγγένεια, ακόμη και την ίδια τη ζωή. 
Αρκεί ο άνθρωπος να έχει ανοιχτά τα πνευματικά του μάτια και να μην παρασύρεται από την παχύτητα της ζωής, όπως επίσης και από ψευδαίσθηση της πληρότητας που του δίδουν τα άλλα δύο παράθυρα.

Ο πολιτισμός μας σήμερα είναι των δύο παραθύρων. 
Η Εκκλησία δίνει, με το άνοιγμα του τρίτου, νέο νόημα και στα δύο πρώτα, δηλαδή καθιστά τον εαυτό μας από εγκλωβισμένο στην αλήθεια του νου και του ιδίου θελήματος, άνθρωπο που πορεύεται προς την αγιότητα, δηλαδή άνθρωπο που γεμίζει από εμπιστοσύνη στο Θεό που τον αγαπά και ακολουθεί πορεία κοινωνίας μαζί Του

Παράλληλα, ο κόσμος, το δεύτερο παράθυρο, γίνεται αφορμή δοξολογίας και ευχαριστίας προς τον Θεό, και ταυτόχρονα αφορμή όχι εξουσίας αλλά αγάπης προς τους άλλους. 
Αυτές οι δύο συνιστώσες αναμορφώνουν τον άνθρωπο, τον καθαρίζουν στο λουτρό που είναι η Εκκλησία και η ζωή της και τον οδηγούν σε πορεία προς την αιωνιότητα.

Και τα τρία παράθυρα, με το νέο περιεχόμενό τους, τα βρίσκουμε ανοιχτά στην Θεία Ευχαριστία και την λειτουργική ζωή της Εκκλησίας μας. 
Αγιότητα, δοξολογία, πίστη στον αληθινό Θεό δια Χριστού Ιησού και εν Αγίω Πνεύματι είναι μία διαφορετική πρόταση ζωής, που σώζει. 
Είναι το βίωμα της Αγίας Βαρβάρας και κάθε Αγίου και αποτελεί μοναδική δωρεά, ανάσα σωτηρίας και για τον καθέναν και για την εποχή μας, γιατί καθαρίζει, αλλάζει, αγιάζει και τον εαυτό μας και τον κόσμο μας.
Άμποτε να δούμε, όπως η Αγία Βαρβάρα, και από τα τρία παράθυρα.

π. Θεμιστοκλής Μουρτζανός




✔ "...Με ξίφος την κυνήγησε βάρβαρα να φονεύσει κι έτρεξε εκείνη απ' το κακό να τονε προστατεύσει... Κι αρπά ο πατέρας το σπαθί, μη και προλάβει ο άλλος, κόβει το άνθος Του Χριστού των αστεριών το κάλλος... Ψυχρά γυρνά την πλάτη του, τώρα στο τέλος φτάσαν και χάρηκε ο εγωισμός κι οι δαίμονες χορτάσαν...

 




|δες τι γράΦει πάλι η Ελένη Ζεάκη


━━━━━━━━━ ━━━━━━━━━

 


Πέφτουν ουράνιες βολές

κι ηλεκτρική αντάρα

σ' εκείνον που σου έκοψε

την κεφαλή Βαρβάρα...



Κι ήτανε ο πατέρας σου

που το' χει κατορθώσει,

που τη μοναχοκόρη του

με μένος θα σκοτώσει...



Την είχε ο Διόσκουρος

σε πύργο κλειδωμένη,

απ' των βαρβάρων τη ματιά

να' ναι προστατευμένη



Που να περίμενε ο κουτός

Αυτός που αποστρεφόταν,

Φως ήταν και την έβρισκε

και την επισκεπτόταν!



Στεκόταν η αρχόντισσα

στου πύργου τη βγοράδα

και μόνη συλλογίζονταν

για Την Αγιά Τριάδα!



Πώς έγιναν οι ουρανοί

που περιεργαζόταν;

Νύχτες π' αστέρια στέκανε

και δίπλα της κοιμόταν!



Τον ήλιο που τη ζέσταινε

τα δέντρα τα λουλούδια

κάθε λογής μικρά πουλιά

με γλυκερα τραγούδια...



Δε γίνεται να φτιάχτηκαν

απο ανθρώπων μέτρα,

ούτε από τα είδωλα

που ήταν απο πέτρα



Έναν καλό της φροντιστή

κρυφό στην πίστη έχει

και του ζητάει τη γνώμη του

σ' αυτά που ο νους της τρέχει



Το ήξερα! Αναφωνεί!

Στα μάτια μου τα είδα!

Είναι η Αλήθεια κι όλοι

τους βρίσκονται σε παγίδα!



Ζητά να γίνει ένα λουτρό

μαρμάρινο για μπάνιο

και με το δάχτυλο Σταυρό

του χάραξε απάνω



Ήτανε υπερφυσικό

 δείγμα πως κάτι ξέρει

σαν το ξυράφι έκοψε

το μάρμαρο το χέρι!



Και αντί για δυό παράθυρα

Τρία ζητάει να γίνουν

κι όταν ρωτά ο κύρης της

τα φίδια τονε πνίγουν



Ωστόσο πρόλαβε κρυφά

το βάπτισμα να πάρει

μέσα στου πύργου το λουτρό

και δεν πήρε χαμπάρι



"Ένα για κάθε Πρόσωπο

τα έχω αφιερώσει

Πατέρα, Υιού και Πνεύματος

που αγάπη έχω τόση"!



Με ξίφος την κυνήγησε

βάρβαρα να φονεύσει

κι έτρεξε εκείνη απ' το κακό

να τονε προστατεύσει



Κρύβεται μέσα σε σχισμή

που βράχος την καλούσε,

Του Παντοδύναμου Θεού

Η δύναμη τρυπούσε!



Κι ας είδε τέτοιο θέαμα

ήτανε πωρωμένος,

τη συλλαμβάνει ο βάρβαρος

γιατί ήταν οργισμένος



Πάει στον Μαξιμιανό

και την πετά μπροστά του,

λέει τιμώρησε τηνε,

απ' τα εσώψυχα του!



"Μάτια δεν είδανε ποτέ

τέτοια ομορφιά... τι φταίει;

Την έκρυβες τόσον καιρό ";

ο έπαρχος του λέει...



Κι όμως αυτός του απαντά

"Κάν' την να μετανιώσει,

πρόδωσε εμένα, τους θεούς

κι ό,τι της έχουν δώσει..."



"Εμένα οι ψεύτικοι θεοί

τίποτα δε μου λένε,

για τη σκληρή σου την καρδιά

πατέρα εκείνοι φταίνε...



...Τον κόσμο δημιούργησε

Ένας Θεός μεγάλος

Εκείνος είναι Ο Αληθινός

κι όχι κανένας άλλος..."



Μαστίγωσαν με άγκιστρα

το Άγιο κορμί της

και το κατακρεούργησαν

 για την ατίμωση της!



Μέσα στο στάδιο ορμά

για συμπαράσταση της

δίπλα η Ιουλιανή

κι ομολογεί μαζί της...



Κι είδανε όλοι λεβεντιά

και θάρρος που κατείχαν

και φώναζαν" Μέγα Θεό"!

τέτοιες γυναίκες είχαν...



Στη φυλακή τις βάζουνε

κι ο Κύριος θα πάει

και τους γιατρεύει τις πληγές

κι υπομονή ζητάει...



Θωρώντας την ο έπαρχος

που' ναι οι θεοί του φίλοι

λέει "αυτοί σε γιάτρεψαν"

 στα είδωλα τ' οφείλει...



Κι όσο οι άλλοι κόπιαζαν

για ετούτο να την πείσουν

φώναζε ο πατέρας της

ξανά να τη χτυπήσουν!



Το τέλος ήταν σίγουρο

καμιά αλλαγή δεν παίρνουν,

πρώτη την *Ιουλιανή

στο θάνατο τη στέλνουν



Αρπά ο πατέρας το σπαθί

μη και προλάβει ο άλλος

κόβει το άνθος Του Χριστού

των αστεριών το κάλλος...



Ψυχρά γυρνά την πλάτη του,

τώρα στο τέλος φτάσαν

και χάρηκε ο εγωισμός

κι οι δαίμονες χορτάσαν...



Νίκησε, τώρα αποχωρεί

με ηρεμία άλλη.

Μα θα του στείλει πληρωμή

η φύση στο κεφάλι...



Με ακρίβεια τονε χτυπά

ρεύμα θανατηφόρο

κι ακούστηκε εκτέλεση

που κάνει πολυβόλο!



Έτσι η Βαρβάρα έγινε

για το στρατό προστάτης

και προσκυνούν και στέκονται

στα γόνατα μπροστά της...



Κάνει ο λαός και κόλλυβα

απ' τα παλιά τα χρόνια

που θέριζε η ευλογιά

στου κόσμου τα αλώνια



Ξέραν πως ειδικότητα

στη νόσο έχει εκείνη,

ζήτησε πάνω της να' ρθει

άσχημη για να γίνει



Να τις αφήσει τραύματα

και το γαμπρό να διώξει,

που ήθελε ο πατέρας της

να τηνε στεφανώσει



Τέτοια Αγία δώρισε

στον κόσμο ειδωλολάτρης.

Πατέρα όμως στοργικό

Άλλον είχε κοντά της...



Κι είναι πολύ παράδοξο

να τηνε θανατώσει

εκείνος που την γέννησε

και άλλος να τη νιώσει...



Αυτό κρατούμε στην καρδιά

ποτέ μη λυπηθούμε,

ορφάνια θα γνωρίσουμε

χωρίς Χριστό αν ζούμε...



Η Βαρβαρούλα στέκεται

στη Δόξα κι αγναντεύει

κι όλος ο κόσμος την τιμά

στις τέσσερις Δεκέμβρη



Και της ζητούμε με στοργή

και εμάς να βαρβαρώνει

σε δυσκολίες της ζωής

όλους να μας στυλώνει...




[Πολιούχος της πόλεως 

του Ρεθύμνου

της Δράμας

και της Αργυρούπολης...


Και ανά τον κόσμο, 

το όνομά της κοσμεί 

μεγάλες πόλεις και χωριά...




☆ Η Αγιά Ιουλιανή,

όπου μαρτύρησε μαζί 

με την Αγία Μεγαλομάρτυς  Βαρβάρα 

εορτάζει στις 21 Δεκεμβρίου.-



|"αμΦ." ΥΓ:

Τα άγια λείψανά της ειναι διασκορπισμένα και ευλογούν με τη χάρη τους όλον τον κόσμο.

Η φωτογραΦία στο ξεκίνημα των γραφομένων της Ελένης είναι από τη σημερινή πρωινή "κοπάνα" μιας ομάδας μαθητριών, για να ανάψουν από ένα κεράκι στο εκκλησάκι της Αγίας, που είναι κοντά στο σχολείο τους...



✔ Σε μια συγκινητική και γεμάτη συμβολισμό κίνηση προχώρησε σήμερα το πρωί (3/12) — ανήμερα της Παγκόσμιας Ημέρας Αναπηρίας — ο Κωνσταντίνος Τσιφτσόπουλος, άτομο με κινητική αναπηρία που καθημερινά μετακινείται με αναπηρικό αμαξίδιο. Ο Κωνσταντίνος πήρε την πρωτοβουλία να φτιάξει μόνος του μια ράμπα διέλευσης για ΑμεΑ στη διασταύρωση των οδών Βενιζέλου με Παπαδοπούλου, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης....

     |Ομολογούμε πως νιώσαμε ντροπή βλέποντας αυτό το παλικάρι να κάνει αυτό, που αναλογεί σε άλλους να το κάνουν.

  Κι επειδή ο Κωνσταντίνος είναι ευγενέστατος, όπως θα δείτε στα βιντεάκια, δεν είπε αυτό που εμείς θα λέγαμε:

"Αφού δεν το κάνετε εσείς, ρε καραγκιόζηδες, θα το κάνω μόνος μου... Μπορώ!"

 

...Oι κακοτεχνίες του δρόμου δυσκολεύουν όχι μόνο τα άτομα σε αμαξίδιο, αλλά και γονείς με καροτσάκια, ηλικιωμένους και διερχόμενους πεζούς.

Λίγο πριν τις 10:00 το πρωί της Τετάρτης, ο Κωνσταντίνος ξεκίνησε μόνος του να τρυπά το τσιμέντο με ένα απλό πιστολέτο, με σκοπό να δημιουργήσει μια αυτοσχέδια ράμπα που θα του επιτρέπει να διασχίζει το σημείο στο οποίο καθημερινά συναντά δυσκολίες.




Όπως λέει ο ίδιος, εδώ και έναν χρόνο έχει καταθέσει σχετικά αιτήματα στον Δήμο Θεσσαλονίκης, αλλά στο συγκεκριμένο σημείο δεν είχε προχωρήσει κάτι.

 Από την πλευρά τους οι καταστηματάρχες της περιοχής επιβεβαιώνουν ότι το πρόβλημα είναι χρόνιο.

Όπως αναφέρουν, έχουν επανειλημμένα ζητήσει από τις αρμόδιες αρχές παρεμβάσεις, καθώς στο σημείο σημειώνονται συχνά τραυματισμοί, ιδιαίτερα ηλικιωμένων.

«Από το 2018 είμαι εδώ και συνεχώς περιθάλπω ανθρώπους που πέφτουν και τραυματίζονται στον δρόμο.

Έχουμε κάνει δεκάδες αιτήσεις, αλλά χωρίς αποτέλεσμα», λέει χαρακτηριστικά ιδιοκτήτης φαρμακείου της γειτονιάς.

Όσο ο Κωνσταντίνος έσκαβε και άνοιγε τον δρόμο, μαγαζάτορες και κάτοικοι άρχισαν να βγαίνουν για να βοηθήσουν όχι μόνο με λόγια, αλλά προσφέροντας εργαλεία και υλικά συνεισφέροντας στην προσπάθεια του νεαρού.

Η ανταπόκριση του κόσμου ήταν εντυπωσιακή.

Δεκάδες περαστικοί σταματούσαν για να συνδράμουν, ενώ ακόμη και οδηγοί επιβράδυναν για να παρακολουθήσουν την προσπάθεια, εκφράζοντας – συγκινημένοι – τη στήριξή τους.

Μετά από περίπου μία ώρα, ο Κωνσταντίνος — με τη βοήθεια όσων βρέθηκαν στο πλευρό του — κατάφερε να αφαιρέσει πέντε πέτρες ώστε να δημιουργηθεί ο απαραίτητος χώρος για την πρόσβαση αμαξιδίων.

Αφού τελείωσε το σκάψιμο, ξεκίνησε να φτιάχνει μπετόν αναμειγνύοντας τσιμέντο, άμμο και νερό σε έναν κουβά.

Τα περισσότερα εργαλεία τα είχε φέρει ο ίδιος, ενώ καταστήματα γύρω του προσφέρθηκαν να δώσουν ακόμη πιο κατάλληλο εξοπλισμό.

Μούσκεμα από τη βροχή και ιδρωμένος από την προσπάθεια, ο Κωνσταντίνος δεν σταμάτησε λεπτό.

Πότε στο αμαξίδιο, πότε γονατισμένος ή ξαπλωμένος στο έδαφος, συνέχισε με πείσμα να απλώνει το μπετόν μέχρι να ολοκληρώσει αυτό που είχε βάλει στόχο: να φτιάξει μόνος του μια πρόσβαση που δεν του δόθηκε ποτέ. Λίγο πριν τις 12:00, ολοκλήρωσε τη ράμπα — καταβεβλημένος αλλά βαθιά συγκινημένος.

Όπως είπε, η σημερινή του πράξη ήταν ακτιβίστικη και συμβολική μεν, αλλά και απαραίτητη, με την ελπίδα να αποτελέσει αφορμή για να υπάρξουν κι άλλες τέτοιες παρεμβάσεις στην πόλη.

«Δεν το έκανα μόνο για μένα», ανέφερε, «αλλά για όλους όσους δυσκολεύονται καθημερινά.

Μακάρι αυτό να δώσει ένα μήνυμα για το τι χρειάζεται πραγματικά η Θεσσαλονίκη».

 Παράλληλα χαρακτήρισε το έργο του “πρόχειρο” ενώ σημείωσε πως αυτή η πράξη ήταν περισσότερο μια αφύπνιση για μελλοντικές δράσεις του Δήμου καθώς ακόμα και μηχανάκια μπορούν να τη χρησιμοποιούν.


Δες πως μας το εξηγεί ο ίδιος εδώ...



πηγή: Αντώνιος Παντελής -Parallaxi





|εμείς από τον ΒΑΣΙΛΗ ΛΑΜΠΟΓΛΟΥ



✔ "Ακούστε με! Ακούστε με!" |Ένα βαρυσήμαντο "μυστικό" του Αγίου Πορφυρίου για όλους μας. Μας μιλάει ο ίδιος ο Άγιος Γέροντας... Θα τον ακούσουμε;|

(Εντάξει!
Ας πούμε πως είναι "φυσιολογικό" και μάλλον ανθρώπινο να μη δίνουμε σημασία στις συμβουλές, που μας δίνουν δικοί και ξένοι.
Το τεράστιο "εγώ" δεν μας αφήνει...
Αν μας μιλούσε όμως στα ίσια ένας Άγιος;
Θα συμμορφωνόμασταν επιτέλους;)

Για ποιο λόγο πρέπει να συγχωρούμε και να ζητούμε και οι ίδιοι συγχώρεση μέσα από την καρδιά μας.
Γιατί όχι μόνο δεν μας παίρνει να κατακρίνουμε, αλλά ούτε καν να σκεφτόμαστε αρνητικά εναντίον κάποιου...


"Ακούστε με! Ακούστε με!"
(Ένα βαρυσήμαντο "μυστικό" του αγίου Πορφυρίου για όλους μας.
Ειδικά για όσα όλοι μας, λέμε ή σκεπτόμαστε για τον διπλανό μας σήμερα...
Μας μιλάει ο ίδιος ο Άγιος Γέροντας...)
~ εκ των "συν αυτώ"

~ Σχόλιο-απόσπασμα από τον Αθανάσιο Κορδέλα



|από τον Δεκέμβρη του ΄21...