Κυριακή 20 Μαρτίου 2022

* "Κι αν ακόμα φανεί ότι ο Θεός σιωπά και δεν ενεργεί ..." |και η απάντηση στο σημερινό μας κουίζ...

 


"Κι αν ακόμα αργήσουν να γίνουν τα πράγματα, όπως πιθανόν πρέπει να γίνουν,
κι αν ακόμα φανεί ότι ο Θεός σιωπά
και δεν ενεργεί
και παραμείνει ο άνθρωπος
μέσα στην εμπιστοσύνη του Θεού,
τότε ο Θεός αποκαλύπτει πράγματι
με θαυμαστό τρόπο τον εαυτό Του.

Κανένας, λέγει η Γραφή,
κανένας δεν ήλπισε επί Κύριον και καταισχύνθηκε.
Λέει ο Δαβίδ ένα ωραίο λόγο:
«Εμβλέψετε, κοιτάξετε στις αρχαίες γενεές,
βρέστε μου ένα άνθρωπο
ο οποίος ήλπισε επί Κύριον και εντράπηκε.
Ένας άνθρωπος να βρεθεί που να πει ότι εγώ,
είχα την ελπίδα μου στον Χριστό
κι ο Χριστός δεν ανταποκρίθηκε.
Δεν με βοήθησε.
Μ’ εγκατέλειψε!»

Κανένας!"

Μητροπολίτης Λεμεσού κ.κ.Αθανάσιος


«Εὐχαί γονέων στηρίζουσι θεμέλια οἴκων».
Οι πρώτες εμπειρίες που έχω με τη γιαγιά μου, εκκλησιαστικές, ήταν ότι μία φορά ήρθε ο Μακάριος (μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Κύπρου) στη Λεμεσό.
Νομίζω ήταν Θεοφάνεια, Φώτα.
Και η γιαγιά μου ήθελε να 'ρθει στην Εκκλησία που ήρθε ο Μακάριος και με πήρε μαζί της, έτσι για συντροφιά.
Βγήκαμε πάνω στο γυναικωνίτη με τη γιαγιά και εγώ, το κεφαλάκι μου έφτανε πάνω από το μάρμαρο εκεί του εξώστη, έβλεπα το Μακάριο που λειτουργούσε.
Και η γιαγιά μου μου είπε:
"Ο Θεός να σε αξιώσει, γιε μου, να γίνεις Δεσπότης."
Εγώ δεν ήξερα τι είναι αυτό, λέω τι σημαίνει Δεσπότης;
Μου λέει:
"Αυτόν που βλέπεις είναι ο Δεσπότης που λειτουργά"...

π. Αθανάσιος Μητρ. Λεμεσού
(από εδώ που μιλάει για την παιδική του ζωή...)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου