...Πρωτίστως διότι χρησιμοποιούνται ιδεολογικοπολιτικά κείμενα,
που δεν έχουν τεθεί υπό την βάσανο του χρόνου στην τεκμηρίωση
και επαλήθευσή τους, δευτερευόντως
διότι στα πλαίσια ενός "φερόμενου" ως δημοκρατικού πολιτεύματος,
δεν μπορεί να τίθενται ερωτήσεις και θέσεις κρίσεως,
με προκαθορισμένες οδούς απαντήσεων.
Στο διά ταύτα,
το να μην θεωρώ ιδεολογικά πως η γυναίκα είναι ΙΔΙΑ με τον άνδρα,
ή το να μην θεωρώ πως τα λεγόμενα "έμφυλα δικαιώματα"
είναι δίκαια και αποδεκτά,
δεν συνεπάγεται την διαπράξη κάποιας έκνομης και κολάσιμης πράξης
και ΔΕΝ θα πρέπει να συνεπάγεται μηδενισμό γραπτής εξέτασης,
όταν δεν συμφωνώ πως είναι βία
το να θες να μεταχειρίζεσαι τον Μήτσο
που ονομάζεται πλέον Αννούλα, ως άνδρα.
Η έκθεση δολίως πλέον έχει μεταβληθεί σε μία δοκιμασία,
κατά την οποία πρέπει να παρουσιάσεις απέναντι στο υπάρχον σύστημα, επιχειρήματα,
πως δήθεν πιστεύεις όσα σου λένε
και να τους πείσεις μάλιστα πως τα πιστεύεις.
Η εξέταση της έκφρασης γραπτού λόγου
δεν είναι πλέον μια εξέταση γλωσσικών γνώσεων και έκφρασης,
αλλά μια δοκιμασία ελέγχου σκέψης,
όπου τα παιδιά από πολύ νωρίς εισάγονται
και εκπαιδεύονται τόσο σε εκφυλισμένες απόψεις,
όσο και στη λογική πως για να επιβραβευτείς,
πρέπει να υποκύψεις στο κυρίαρχο αφήγημα.
Σε κάθε περίπτωση,
ο Όργουελ είναι πιο επίκαιρος από ποτέ,
σε κάθε έκφανση της ζωής μας.
Και αυτό συμβαίνει στον Δυτικό κόσμο
που αντλεί το "ηθικό του πλεονέκτημα" εδώ και 80 χρόνια
από το βασικό επιχείρημα της "Ελευθερίας της Σκέψης"...
Βρε παιδιά, ας μην λέμε ο,τι να 'ναι, ισοπεδώνοντας και κρίνοντας με γενικολογιες! Ας μιλήσουν οι ειδικότεροι: https://www.esos.gr/arthra/83482/peri-toy-proimoy-sholiasmoy-thematon-ton-panelladikon-exetaseon
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην ξέρουμε την θεωρία των "ειδικών", τη λουζομαστε στην οικονομία, στα θέματα υγείας, στα θέματα εξωτερικής πολιτικής κλπ. Όλα είναι καλά, οι ειδικοί ξέρουν, εμείς να μην ανακατευόμαστε. Σωστά;
ΑπάντησηΔιαγραφή