Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2014

Ο Μάικλ Ολαϊτάν δηλώνει ευγνώμων στον Θεό που έχει μία δεύτερη ευκαιρία, στη ζωή και το ποδόσφαιρο...

 Όπως λέει χαρακτηριστικά, είναι πιο δυνατός και δεν φοβάται πλέον...
 O  Νιγηριανός επιθετικός του Ολυμπιακού, Μάικλ Ολαϊτάν, μίλησε στην κάμερα της NOVA με αφορμή τον αγώνα με τον Πανιώνιο την Τετάρτη (17/12), για τη μεγάλη περιπέτεια με την υγεία του που πέρασε μετά το περσινό ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό στο Φάληρο, όταν κατέρρευσε στο γήπεδο.
O 20άχρονος επιθετικός των Πειραιωτών, δηλώνει ευγνώμων στον Θεό που έχει μία δεύτερη ευκαιρία και επισημαίνει πως δεν φοβάται πια και είναι έτοιμος να αγωνιστεί όταν το αποφασίσει ο προπονητής του Ολυμπιακού, Μίτσελ.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του:

Μάικλ, πλέον κάνεις κανονικά προπονήσεις με τον Ολυμπιακό. Πότε υπολογίζεις πως θα είσαι σε θέση να αγωνιστείς ξανά;
"Πραγματικά, έχω ενσωματωθεί στην ομάδα εδώ και ένα διάστημα. Απλώς περιμένω να έρθει η σειρά μου. Όποτε αποφασιστεί να μπω στην αποστολή, θα είμαι έτοιμος".
Πόσο δύσκολο ήταν για εσένα το διάστημα που έμεινες εκτός αγώνων;
"Πραγματικά πέρασα δύσκολες στιγμές. Αλλά στη ζωή μπορεί να συμβεί κάτι τέτοιο. Γιατί δε γνωρίζεις τι μπορεί να συμβεί σε ένα ή δύο λεπτά. Αλλά στη ζωή συμβαίνουν αυτά. Πραγματικά ήταν μία δύσκολη στιγμή για εμένα. Αλλά είμαι ευγνώμων στο Θεό που έχω μία δεύτερη ευκαιρία".
Όλη αυτή η διαδικασία σε έκανε πιο δυνατό;
"Ειλικρινά θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους που ήταν δίπλα μου. Όταν μου συνέβη αυτό δεν με άφησαν μόνο. Όλοι ήταν δίπλα μου, η ομάδα ήταν δίπλα μου. Είχα υποστήριξη και έτσι έγινα πιο δυνατός. Ναι, είμαι πιο δυνατός και σωματικά αλλά και ψυχολογικά".
Φοβήθηκες ή είχες πίστη ότι θα τα καταφέρεις;
"Δεν φοβάμαι πια. Η ζωή είναι έτσι, γεμάτη προκλήσεις. Όταν αντιμετωπίσεις την πρόκληση, μετράει πόσο 
δυνατός ή αδύναμος είσαι. Συμβαίνει. Συμβαίνει στη ζωή και κανείς δεν μπορεί να το αποτρέψει ή να πει γιατί συνέβη. Αισθάνομαι έτοιμος και δυνατός. Δεν νομίζω ότι φοβάμαι. Δε φοβάμαι".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου