Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΟΥ, η Ηλιάνα και οι δικοί της ζητούν την βοήθειά μας...

Ας προσευχηθούμε και για την Ηλιάνα



δεν χρειάζονται like
μόνο μια προσευχούλα για την υγεία της Ηλιάνας
"ο Ιησούς ας κάνει το καλύτερο για σένα Ηλιάνα μας "
τα νεώτερα είναι

Kostas Karakasidis 28.01.2015 
Θείες και θείοι της Ηλιάνας μας καλημέρα. Όγδοη ημέρα σήμερα και η ανιψιά μας ακόμη δεν ξύπνησε. Η κατάσταση της δεν έχει αλλάξει και παραμένει κρίσιμη, αλλά εμείς συνεχίζουμε να τις στέλνουμε την αγάπη μας. Δεν θα την αφήσουμε έτσι.

Kostas Karakasidis 27.1.2015
Αγαπητοί μου φίλοι, η Ηλιάνα μας πέρασε μια ήσυχη νύχτα. Η κατάσταση της είναι σταθερή, και το καλό είναι ότι δεν έχει χειροτερέψει η κατάσταση αυτή. Συνεχίζεται ο ύπνος της, συνεχίζεται η αγωνία μας αλλά συνεχίζουμε τις προσευχές μας.




Αγαπητοί μου φίλοι, το ότι συγκλονίστηκα είναι πολύ μικρή λέξη σε αυτό που βιώνουμε από την αγάπη σας τις τελευταίες 48 ώρες. Δεν μπορούσα καν να φανταστώ τέτοιο μεγαλείο....Ξεκίνησα την ανάρτηση μου για να μαζέψω τους φίλους μου να προσευχηθούμε για την ανιψιά μου την Ηλιάνα, και ξαφνικά το νέο απλώθηκε σε όλη την Ελλάδα με απίστευτους ρυθμούς μέσα σε λίγες μόνο ώρες. Είμαστε πλέον μια μεγάλη παρέα, και η Ηλιάνα μας απέκτησε ξαφνικά χιλιάδες νέους θείους και νέες θείες. Όλους εσάς. Περιμένω πως και πώς να ανοίξει τις απίστευτες ματάρες της.

Το κορίτσι μας ακόμη δεν ξύπνησε, και η κατάσταση της είναι κρίσιμη, αλλά η ελπίδα και η πίστη μεγαλώνει με την δική σας αγάπη και προσευχές σας. Για ότι νεότερο υπάρξει, θα σας ενημερώσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου