Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

Μια φανέλα της ΑΕΚ ταξιδεύει στην Τραπεζούντα! - Χρήστος Κωνσταντινίδης:"... Οι Τούρκοι μουσουλμάνοι και οι Έλληνες χριστιανοί συνεννοούμαστε μέσω της ποντιακής!"


  • Μια φανέλα της ΑΕΚ ταξιδεύει στην Τραπεζούντα!
Στον Πόντο ταξιδεύει μια εμφάνιση της ΑΕΚ! Πρόκειται για φανέλα που στέλνει σε Τούρκο φίλο της Ένωσης ο Έλληνας δημοσιογράφος Χρήστος Κωνσταντινίδης, θέλοντας να τον ευχαριστήσει για ένα αντίστοιχο δώρο που έλαβε πριν από λίγες ημέρες.
Ο Σερχάτ Αλίογλου του έστειλε μια εμφάνιση της ποδοσφαιρικής ομάδας Τράμπζονσπορ μαζί με ένα λαβαράκι και για να του το ανταποδώσει, ο Κωνσταντινίδης του στέλνει μια φανέλα της ΑΕΚ η οποία ήδη κάνει το ταξίδι από την Αθήνα για την πρωτεύουσα των Κομνηνών.
«Έχω πολλές επαφές με Πόντιους. Έχω δημιουργήσει δεσμούς με ελληνόφωνους μουσουλμάνους του Πόντου, αλλά και με Τούρκους που αγαπούν πολύ την Ελλάδα και τα ελληνικά», εξηγεί στο pontos-news.gr ο Χρήστος Κωνσταντινίδης. «Οι παππούδες μου ήταν από τα μαρτυρικά μέρη. Ο ένας από τοΚοιλάδ’ της Τραπεζούντας και ο άλλος από το Ερζερούμ. Η μια γιαγιά μου ήταν από τηΜατσούκα. Έχω πολλές επαφές με Τούρκους και ελληνόφωνους μουσουλμάνους. Έχουν αγάπη για τη μουσική και τον ελληνικό πολιτισμό μας».
Όπως μας λέει ο Χρήστος, ο Σερχάτ είναι Τούρκος που λατρεύει την Ελλάδα: «Ναι, είναι Τούρκος. Εγώ περισσότερο έχω επαφές με τον αδερφό του, τον Μπόρα, που επισκέπτεται συχνά τη χώρα μας. Ο Σερχάτ θέλησε να μου στείλει μια φανέλα και εγώ αποφάσισα να του στείλω μία της ΑΕΚ για να τον ευχαριστήσω».

Η φανέλα που έστειλε ο  στον Τούρκο φίλο του
Και κατέληξε στις δηλώσεις του στο pontos-news.gr ο Έλληνας δημοσιογράφος: «Δυστυχώς δεν έχω καταφέρει ακόμα να βρεθώ στα μέρη των παππούδων μου. Είναι μεγάλο όνειρο να ταξιδέψω εκεί. Η πατρίδαν 'μουν καμία 'κί ανασπάλκεται. Δηλαδή η πατρίδα μας δεν ξεχνιέται. Κάποια στιγμή θα γίνει σίγουρα το ταξίδι. Πρέπει να διατηρούμε τα έθιμά μας και τη γλώσσα μας.
»Όσο μπορώ, προσπαθώ να βρίσκω μουσουλμάνους ελληνόφωνους γιατί αυτοί γεννήθηκαν εκεί και έμαθαν τα ποντιακά. Μαζί τους μπορώ να μιλάω τη γλώσσα. Τη μιλάω αρκετά καλά. Το μεγαλείο της γλώσσας μάς ενώνει. Οι Τούρκοι μουσουλμάνοι και οι Έλληνες χριστιανοί συνεννοούμαστε μέσω της ποντιακής!».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου