Μοναχού Δαμασκηνού Γρηγοριάτου
Ο μάγος της λευκής μαγείας δεν χρησιμοποιεί ανθρώπινο αίμα. Εξωτερικά φαίνεται ότι εργάζεται με βότανα και σιρόπια. Δηλαδή εμφανίζεται σαν γιατρός, που θεραπεύει τα θύματα, τα οποία φεύγουν «καραβοτσακισμένα» από την δράσι της μαύρης μαγείας εναντίον τους. Όμως και εδώ κεντρική θέσι στις υποθέσεις των ανθρώπων έχει ο διάβολος. Γι' αυτό και ο εκπρόσωπος της μαύρης μαγείας και ο της λευκής είναι μάγοι, που φαινομενικά φαίνονται ότι διαφοροποιούνται, όμως ουσιαστικά υπηρετούν το ίδιο αφεντικό και για τον ψυχοσωματικό όλεθρο του ανθρώπου. Ταυτόχρονα φροντίζουν και οι δυο τους και για τις υλικές τους απολαυές και χρηματικές προσφορές από τα θύματά τους, τους χωρικούς τους. Διατηρούν μυστική φιλία εν ονόματι του σατανά, τον οποίον πιστά υπηρετούν μέχρι θανάτου.
Τον Οκτώβριο του 1983 ο π. Κοσμάς είχε ετοιμάσει τις καταστάσεις για την βάπτισι 95 κατηχουμένων. Όλοι τους επέρασαν από εξομολόγησι. Συνήθως εβάπτιζε ολόκληρες οικογένειες και όχι ελεύθερα άτομα ή χήρες, διότι με την πιθανήν αμαρτωλή και πάλι ζωή τους, θα εμόλυναν και το Βάπτισμά τους. Κάποια γυναίκα λοιπόν, ηλικίας 40 ετών, ρώτησε τον εξάδελφό της, ο οποίος θα βαπτιζόταν: «Γιατί δεν βαπτίζει και μένα ο π. Κοσμάς;
Έμαθε ο π. Κοσμάς ότι αυτή ήτο μάγισσα και ειδωλολάτρισσα εκ γενετής. Ησχολείτο με την λευκή μαγεία και της είπε να φέρει όλα τα μαγικά της. Το πρωί τα έφερε και του τα έδωσε: Κιμωλίες, βότανα, φυτά, βάζα με σιρόπια κλπ. Την ερώτησε ο π. Κοσμάς:
-Εσύ σκοτώνεις ανθρώπους, όπως οι άλλοι μάγοι;
-Όχι, όχι, εγώ δεν κάνω τέτοια πράγματα. Αυτοί που τα κάνουν πιστεύουν σε μαύρο θεό, ενώ εγώ έχω τον λευκό. Εκείνοι έχουν τον διάβολο μέσα τους.
-Εσύ ποιον ζητείς να σε βοηθήσει στις μαγείες σου;
-Δεν ξέρω. Δεν υπάρχει διάβολος. Άρα γε, αυτά που κρατώ είναι ο διάβολος;
-Εάν πιστεύεις σ' αυτά τα πράγματα δεν πρόκειται να σε αφήσει ο διάβολος.
-Όταν στέκεσαι επάνω στην φωτιά και ρουφάς καπνό, ποιος σου λέγει να λες εκείνα τα λόγια;
-Ούτε κι αυτό το ξέρω.
-Στα λέγει ο σατανάς με το στόμα σου. Γιατί μέχρι τώρα δεν έγινες Χριστιανή;
-Επήγα στους Καθολικούς και Προτεστάντες και δεν μου άρεσαν... Τώρα ήλθα σε σένα, είπε στον παπά Κοσμά, διότι μου μίλησε για την πίστι σας και ο Σεραφείμ, ο εξάδελφός μου. Μέχρι τώρα ποτέ δεν αισθάνθηκα χαρά στην ζωή μου. Πάντα είμαι λυπημένη και απογοητευμένη.
Εξωμολογήθηκε στον π. Κοσμά. Έδειξε μετάνοια. Και, μετά από κατήχησι πέντε μηνών, την εβάπτισε ο παπά Κοσμάς μαζί με την κόρη της.
Ο π. Ιάκωβος μου έλεγε ότι μάγοι που ασχολούνται με την λευκή μαγεία είναι κυρίως στην Ασία και ιδιαίτερα στην Ινδία και στις αραβικές χώρες. Από εκεί επικοινωνούν με μάγους που υπάρχουν στην Αμερική, στην Αφρική και σ' όλο τον κόσμο. Επίσης κάθε κράτος, πολιτεία, χωριό και οικογένεια χρησιμοποιούν και διαφορετικά μαγικά φάρμακα. Δηλαδή οι αρχηγοί τους, προκειμένου να φυλαχθούν από τα μαγικά άλλων μάγων, διατηρούν ιδικά τους μάγια, με τα οποία, πιστεύουν ότι θα προστατεύσουν τον εαυτό τους, και τους ανθρώπους που διοικούν. Όταν στο χωριό Λουανκόνκο του Κολουέζι, ερώτησα κάποιο πατέρα γιατί κρατεί δικά του μαγικά αντικείμενα, μου είπε: «Για να προστατεύσω την οικογένειά μου από τα κακά πνεύματα, που μπορεί να στείλουν με τα μαγικά τους άλλοι άνθρωποι εναντίον μου».
Απ' όλα αυτά διαπιστώνουμε ότι οι μάγοι συνεργάζονται άριστα για την καταστροφή του ανθρώπου, εμφανιζόμενοι εξωτερικά ως εχθροί μεταξύ τους για να κρατούν τους ανθρώπους σε μίσος και διαμάχη μεταξύ τους.
Όταν πηγαίνουν τα θύματα της μαύρης μαγείας στον μάγο της λευκής για «θεραπεία», πραγματικά αισθάνονται κάποια ανακούφισι, δηλ. οι πονοκέφαλοι ελαττώνονται, οι νυκτερινές ενοχλήσεις γίνονται αραιότερες, αλλά ουδέποτε θεραπεύονται. Αυτό είναι το «γλυφιτζούρι», που τους χαρίζει ο διάβολος, προκειμένου να τους έχει αιωνίως υπό την καταστροφική εξουσία του. Το κέρδος του διαβόλου με την μετακίνησι των ανθρώπων από την μαύρη μαγεία-την Σκύλλα, στην λευκή-την Χάρυβδι, είναι κεφαλαιώδους σημασίας, διότι τους κρατεί σταθερά προσηλωμένους στην δική του πίστι. Εάν δεν φθάσει μέχρις εκεί η Χάρις του Θεού της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας, για να τους προσανατολίσει προς την αληθινή Πίστι, τότε τους περιμένει η αιωνία κόλασις.
Στην Κινσάσα και στο Μπραζαβίλ μου έλεγε ο π. Ιάκωβος, χρησιμοποιούν οι μάγοι ένα άλλο μέσο για να συλλάβουν το θύμα τους. Στήνουν στον δρόμο απ' όπου θα περάσει κάποια δαιμονική παγίδα και ο άνθρωπος αυτός συλλαμβάνεται σαν το ζωύφιο μέσα στον ιστό της αράχνης. Σκοντάφτει και πέφτει. Τον περιζώνουν πόνοι σ' όλο το σώμα του. Φθάνει και μέχρι τον θάνατο, αν αυτή είναι η θέλησις αυτών που τον μισούν και καταφεύγουν στην δύναμι του μάγου. Το φαινόμενο αυτό δαιμονικής παγίδας στημένης στον δρόμο, δεν έχει ακουσθή στο Κολουέζι, μου έλεγε ο π. Ιάκωβος.
Εάν κάποιος επιθυμεί να αποκτήσει εύκολο κέρδος, μου έλεγε ο π. Ιάκωβος, θα πάει στον μάγο. Αυτός θα πάει μεσάνυκτα στο δάσος, όπου είναι τα μνήματα. Εκεί θ' ανάψη κόκκινα κεριά και θα κάνη τις τελετές και επικλήσεις των δαιμόνων. Ξαφνικά ο νεκρός θ' αναστηθή. Θα ειπεί στον μάγο ότι μπορεί να έχει τα χρήματα που θέλει, αλλά ο άνθρωπος που τα ζητεί θα πρέπει να τα δαπανήσει μέσα σε τρεις ημέρες. Εάν κρατήσει, έστω και 10 λεπτά για την επόμενη ημέρα, θα πεθάνει. Τα χρήματα αυτά θα του υποδείξει ο διάβολος, μέσω του νεκρού που φαινομενικά αναστήθηκε, που ευρίσκονται, αλλά θα είναι ψεύτικα. Θα μοιάζουν με τα κρατικά χρήματα 100%, αλλά θα είναι κάλπικα.
Στο Κολουέζι ένας Χριστιανός μας κάποιο πρωινό μου ανεκοίνωσε με λύπη ότι έχασε μέρος των χρημάτων του, που τα είχε κλειδωμένα μέσα στην ντουλάπα του σπιτιού του. Ο π. Ιάκωβος μου είπε ότι αυτό το είδος μαγείας προέρχεται από τις Ινδίες. Εκεί οι μάγοι υπόσχονται να βγάλουν χρήματα από τα σπίτια πλουσίων ή ακόμη να τα βγάλουν και από τις τσέπες του παντελονιού τους, ενώ βαδίζουν ή ταξιδεύουν.
Πώς τα βγάζουν; Ο π. Ιάκωβος μου είπε ότι στέλνουν ποντίκια στα σπίτια των πλουσίων. Αυτά δαγκώνουν τα χρήματα και τα πάνε στον μάγο. Εάν δεν υπάρχει τρύπα για να περάση ένα ποντίκι, στέλλουν ένα μικρό σκουλήκι ή ένα μυρμήγκι. Το είδος αυτό της μαγείας με διαβεβαίωσε ότι κατά 70% προέρχεται από την Ινδία.
Στην συνέχεια παρατίθενται συνταρακτικά περιστατικά μαγείας, όσα ημπόρεσα και συγκέντρωσα με την βοήθεια ιερέων και Κατηχητών μας του ιεραποστολικού Κλιμακίου Κολουέζι του Κογκό.
Τα συμπεράσματα θα τα αποκομίσουν μόνοι τους οι ίδιοι οι αναγνώστες, μετά την προσεκτική μελέτη όλων των περιστατικών. Από αυτά θα διαπιστώσουν ότι η σωτηρία μας κρέμεται μόνο από την Ορθόδοξη Εκκλησία μας, από την οποία δεν πρέπει ποτέ ν' απομακρυνθούν.
«Η ΔΡΑΣΙΣ ΤΗΣ ΜΑΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ»
ΜΟΝΑΧΟΥ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΑΤΟΥ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ «ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΥΨΕΛΗ»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου