Σάββατο 4 Απριλίου 2015

"Ευλογημένος από τον Θεό!!!"- Το ελληνικό μπάσκετ κατακτά τον αραβικό κόσμο και το Κατάρ...

 Διαβάστε πώς ο Στέργιος Κουφός έκανε όλους τους φιλάθλους να χορεύουν σε ελληνικό ρυθμό και όσα ζει στο Εμιράτο.

"Αμέσως μετά την επιτυχία όπως και μετά από οτιδήποτε καταφέρνω στη ζωή μου το πρώτο πράγμα που νιώθω είναι μία εσωτερική επιθυμία να δοξάσω τον Θεό για την χαρά που μου δίνει. Δεν ξέρω αν είναι κάτι άπιαστο ή μοναδικό αυτό που καταφέρνω την εκάστοτε στιγμή, όμως σκέφτομαι μόνο ότι αξίζει να δοξάσω τον Θεό που μου δίνει τη χαρά απλόχερα και με κάνει να νιώθω ευλογημένος. Όπως είναι φυσικό στο μυαλό μου γυρίζει η οικογένεια μου, η γυναίκα μου, Ευδοκία αλλά και γενικότερα όσους θεωρώ οικογένεια που καθημερινά μου δίνουν αγάπη και προσεύχονται για εμένα".

περισσότερα εδώ:

http://www.sport24.gr/interviews/koyfos-eyloghmenos-apo-ton-theo.3393819.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου