Κυριακή 21 Ιουλίου 2019

Σιμόνα Χάλεπ (η νικήτρια του φετινού τουρνουά Γουίμπλεντον): «Η Παναγία είναι πάντα στο μυαλό μου»

Σιμόνα Χάλεπ: «Η Παναγία είναι πάντα στο μυαλό μου»
Μετά την βράβευση της με τον Πατριαρχικό Σταυρό για λαϊκούς, την ύψιστη διάκριση της Ρουμανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, η Ρουμάνα τενίστρια Σιμόνα Χάλεπ, νικήτρια του φετινού τουρνουά Γουίμπλεντον, μίλησε για την αφοσίωση της στην Παναγία σε μια αποκλειστική συνέντευξη στο Ρουμανικό μέσο ενημέρωσης «Basilica».

Η διεθνούς φήμης τενίστρια ομολόγησε ότι εμπνεύστηκε την αγάπη της για τον Θεό και την Θεοτόκο από την οικογένεια της.
«Δεν έχω ποτέ αποφύγει να δηλώσω την πίστη μου δημόσια», ανέφερε μεταξύ άλλων η νικήτρια του Γουίμπλεντον η οποία πάντα ευχαριστεί τον Θεό για τις επιτυχίες της και κάνει τον σταυρό της στα κορτ.
Επίσης, σε ερώτηση σε ποιόν Άγιο ή Αγία προσεύχεται πιο συχνά όταν χρειάζεται βοήθεια η Ρουμάνα τενίστρια απάντησε: «Η Παναγία είναι πάντα στο μυαλό μου!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου