Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2020

"...Να μου φέρεις, γιατί; Μου λείπει κάτι, που θα΄πρεπε να΄χω για να σωθώ;"

Βάλε στο νου σου αδερφάκι!
Ποιος είναι ο πιο φτυχισμένος που ξέρεις;
Του λόγου μου τον εγνόρισα τότες που τα πόδια με βάσταγαν ακόμα.
Κει πάνω στις αλεπότρυπες του Αγιονόρους.
Στα Καρούλια ντε.
Απ΄όλα τα κομφόρια είχε, που λες, τ΄αρχωντικό του.
Τον ρώτηξα: 
- Γεροντάκο μου, άμα ξαναρθώ, τι να σου φέρω;
- Να μου φέρεις γιατί; 
Τι μου λείπει; 
Και το στρόμα μου το έχω, την κουρελού μου την έχω, ένα σκέπασμα το΄χω, το Βαγγέλιο μου το έχω, τα βιβλιαράκια μου τα έχω, τις εικονίτσες μου τις έχω, το κομποσχινάκι μου το έχω.
Να, όλα τα έχω. 
Να μου φέρεις γιατί;
Μου λείπει κάτι, που θα΄πρεπε να΄χω για να σωθώ;
 (Ψέμματα λέει ο άνθρωπος του Θεού;
Βάλε το μυαλό σου και σκέψου το λιγάκι να βγάλεις το ζουμί απ΄όλο δάφτο.
Άιντε γεια μας.)
                                                     Ο μπάρμπας σου.

(την φωτό, που ταιριάζει με την περιγραφή των όσων μας έστειλε ο μπάρμπας μας, την βρήκαμε στο pinterest.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου