Δευτέρα 1 Ιουνίου 2020

Γιώργος Θεοφάνους: "Η Παναγία είναι η μάνα μου! Γέροντάς μου είναι ο ... "


Ο Νίκος Χατζηνικολάου υποδέχτηκε στο «Ενώπιος Ενωπίω» τον Γιώργο Θεοφάνους.

Ο σπουδαίος συνθέτης μίλησε για τα δύσκολα παιδικά του χρόνια, τη ζωή στην Κύπρο, τις μεγάλες επιτυχίες και τη συνεργασία του με τους κορυφαίους ερμηνευτές της μουσικής μας σκηνής.
Ξεχωρίσαμε δυο λόγια του για τη σχέση του με την Εκκλησία, το Άγιο Όρος και το Γέροντά του:

Στο Άγιο Όρος πάω πάρα πολλά χρόνια … 25 χρόνια …

Έχω πολύ καλή σχέση με την Εκκλησία.

Θέλω να πιστεύω ότι έχω πολύ καλή σχέση με την Παναγία και με το Χριστό.

Ο καλύτερός μου φίλος, ο διπλανός μου, που ήμασταν μαζί από 8 χρονών είναι παππούλης εκεί (στο Άγιο Όρος), δηλαδή εξομολογεί τα παιδιά μου. Τα αγόρια μου τα παίρνω εκεί.

Είναι μοναχός στο Άγιο Όρος, ο π. Ευδόκιμος στο Βατοπαίδι.

Κι ο Γέροντάς μου είναι ο π. Εφραίμ.

Και κοντά του βρίσκω την αγκαλιά που δεν … ίσως που δεν …

[Χατζηνικολάου: την πατρική φιγούρα!]

Και η Παναγία είναι η μάνα μου!

Εγώ δεν μπορώ να κάνω διαφορετικά!

Είναι η μάνα που μου έλειπε πάντα … στην Παναγία τη βρίσκω!

Και δε φοβάμαι να το πω… απλά άμα είναι να πεις για τη σημαία ή να πεις για την εκκλησία, σε θεωρούν ότι είσαι ακραίος … ότι είσαι φανατικός, μη λέω κόμματα … καταλαβαίνεις πολύ καλά τι λέω!

Είμαι λίγο … παλιομοδίτης ρομαντικός … Κυριακή φαγητό όλοι μαζί … πάμε στην Εκκλησία το πρωί, εκεί δίπλα μας που ψάλλει κι ο Τσιόδρας… τον έχω γνωρίσει πρώτα σαν ψάλτη

απομαγνητοφώνηση: αμφοτεροδέξιος


Δείτε ολόκληρη τη συνέντευξη εδώ

1 σχόλιο: