Τετάρτη 10 Ιουνίου 2020

* Σκύψε !


«Σκύψε!», μου είπε·
«Καλά, εντάξει. Αλλά γιατί;
Εσύ δεν είπες
ότι μας θες ελεύθερους;
Τι σόι ελευθερία είναι αυτή,
όταν σκύβω το κεφάλι;»
«Σκύψε, βρε μπουμπούνα!
Να σε φιλήσω στο σβέρκο θέλω,
εσένα, που τώρα Με κοιτάς από πάνω
κι Εγώ εσένα από ’δω κάτω,
εδώ, στην Αγία Τράπεζα».

Λιώμα...

«Σκύψε!», μου είπε·
«Καλά, εντάξει. Αλλά γιατί;
Εσύ δεν είπες
‘‘ἐγείρεσθε’’· και ‘‘την δόξαν,
ἥν δέδωκάς Μοι, δέδωκα αὐτοῖς’’;
Τι σόι δόξα είναι αυτή,
όταν σκύβω το κεφάλι;»
«Σκύψε, βρε μπουμπούνα!
Να ευλογήσω το μυαλουδάκι σου θέλω,
να του βάλω το δικό Μου μυαλό
κι όλο το Θείο Πνεύμα Μου».

Λιώμα ξανά...

«Σκύψε!», μου είπε·
«Καλά, εντάξει. Αλλά γιατί;
Εσύ δεν είπες
‘‘οὐκέτι ὑμᾶς λέγω δούλους·
ὑμεῖς φίλοι μου ἐστε’’;
Τι σόι φιλία είναι αυτή,
όταν σκύβω το κεφάλι;»
«Σκύψε, βρε μπουμπούνα!
να βάλω στο κεφάλι σου θέλω,
το δικό Μου στέμμα, να στο χαρίσω,
να στέψω κι εσένα βασιλιά».

Λιώμα ξανά και πάλι λιώμα...

π. Σ. Μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου