Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2020

"ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΩ ΑΝΑΣΑ" - Κακογιάννης / Κουζάλης / Γεωργία Νεοκλέους

«ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΩ ΑΝΑΣΑ» μουσική, βίντεο & ενορχήστρωση ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ στίχοι ΠΑΜΠΟΣ ΚΟΥΖΑΛΗΣ ερμηνεύει η 15χρονη ΓΕΩΡΓΙΑ ΝΕΟΚΛΕΟΥΣ

I CAN"T BREATHE music and video COSTAS CACOYANNIS lyrics PAMBOS KOUZALIS performed by 15 year old GEORGIA NEOKLEOUS from the National Theatre of Cyprus (THOC) production of Aristophane's "The Acharneans".

Δεν παίρνω ανάσα Μου πατάτε το λαιμό μου Δεν παίρνω ανάσα Αφήστε με να χτίσω τον κόσμο τον δικό μου Κι ας μου καρφώνετε τα πόδια μου στο χώμα τα φτερά μου δεν τα είδατε ακόμα Αν θαρρείς πως θα γλιτώσεις όποια πέτρα κι αν σηκώσεις πάλι εμένα θ’ ανταμώσεις Αν τολμάτε, κοιτάχτε με στα μάτια Την πατρίδα μου την κάνατε κομμάτια Μα εγώ που ξέρω μονάχα ν’ αγαπώ Μα εγώ που ξέρω το δρόμο θα τον βρω στην καρδιά σας για να μπω Δεν παίρνω ανάσα Μου πατάτε το λαιμό μου Δεν παίρνω ανάσα Έχει τον τρόπο, δραπετεύει το μυαλό μου Κι ας μου κλειδώνετε την πόρτα για καλό μου τα φτερά μου θα με πάνε στ’ όνειρό μου...

* Αναδημοσιεύουμε μετά από την άδεια, που αποσπάσαμε από τον συνθέτη του τραγουδιού,

("Δανεικό και αγύριστο " από το Νέστορα Β.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου