Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2020

Θεέ μου, μπορείς να έχεις πολλά παράπονα από μένα, αλλά προσπάθησα να Σ’ αγαπήσω

 
Όταν ήμουν στην Αφρική το 1964
και είχα την πρώτη φάση ελονοσίας,
επέστρεφα στην Ευρώπη.
Και καθώς ήμουν στην Αιθιοπία
και όλα έδειχναν μ’ έναν πυρετό 41
πως τελειώνει η ζωή μου,
είχα προλάβει να κάνω μια προσευχή
που τη θυμάμαι ακόμα:


Θεέ μου,
μπορείς να έχεις πολλά παράπονα από μένα,
αλλά προσπάθησα να Σ’ αγαπήσω.

Σας έλεγα ότι αυτή είναι η περίληψη και σήμερα.
Μπορεί να έχω κάνει πολλά λάθη,
πολλά άλλα πράγματα,
αλλά προσπάθησα να ζήσω
μέσα σ’ αυτό το μυστήριο της αγάπης του Θεού.
Δεν τα ’χω καταφέρει πάντοτε.
Αλλά ξέρω ότι η προσπάθεια έχει το δικό της νόημα. 
------------------------------------------------
Μοναδικός και ανεπανάληπτος ο Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας.
Αξίζει περισσότερο να το ακούσετε, παρά να το διαβάσετε.
Είναι εκείνο το ράγισμα στη φωνή που αναδεικνύει τα λεγόμενα ...
 Εντοπίστε το ανάμεσα στα τόσα ενδιαφέροντα που λέει,
και χαρείτε που έχουμε άξιους ιεράρχες στην εκκλησία μας!

4 σχόλια:

  1. Μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα με το βίντεο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρήκαμε το βίντεο με ολόκληρη την εκπομπή από όπου πάρθηκε το απόσπασμα και την παραθέτουμε.
      Σας ευχαριστούμε για την επισήμανση!
      Ο Θεός μαζί μας!
      γ*κ*ν

      Διαγραφή