Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2021

Πως λαμβάνουν γνώση των αιτημάτων μας, όταν κινδυνεύουμε, η Μητέρα Παναγία και οι Άγιοι;

 


Όταν η καρδιακή προσευχή βγαίνει από τα στήθη του ανθρώπου με κραυγή, απέραντη αγωνία, με κλάμα, με ικεσία και αναπέμπεται στη Μητέρα Παναγία ή σ΄ένα Άγιο, ταυτόχρονα εξακοντίζονται κόκκινες τεράστιες γραμμές-ακτίνες προς τα άνω. 
Σε χιλιοστά του δευτερολέπτου επεμβαίνει η Μητέρα Παναγία ή οι Άγιοι, στους οποίους απευθύνεται η προσευχή και αστραπιαίως ικανοποιείται το αίτημα...

Άγιος Θεοφάνης ο Έγκλειστος.

2 σχόλια:

  1. Στα φοιτητικά μου χρόνια στη Θεσσαλονίκη, πριν πολύ καιρό, είδα ένα όνειρο που μου έκανε μεγάλη εντύπωση. Μια νεαρή γυναίκα, ξαπλωμένη σε ένα ολόλευκο σεντόνι που έπεφτε με πτυχώσεις, δίνοντας την εντύπωση πως η βάση που είχε από κάτω αιωρείτο. Το δεξί της χέρι ήταν πεσμένο κάτω. Ήμουνα με την αδελφή μου που με παρακινούσε να πάμε να την προσκυνήσουμε γιατί, όπως μου έλεγε, ήταν η Αγία Βαρβάρα και έτσι με δέος φιλήσαμε το χέρι της.
    Επειδή δεν είχα κάποια σχέση με αυτή την Αγία, αγόρασα τον βίο της γιατί πράγματι το όνειρο αυτό μου έκανε μεγάλη εντύπωση. Ακόμα μεγαλύτερη όμως μου έκανε εντύπωση το ότι είναι η προστάτιδα λοιμωδών ασθενειών,κάτι για το οποίο δεν είχα ιδέα. Έμενα όμως σχεδόν δίπλα στο λοιμωδών νοσοκομείο και περνούσα κάθε μέρα από αυτό. Στο νοσοκομείο μέσα υπάρχει εκκλησάκι της..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό κι ευλογημένο, όπως θα λέγανε και οι γιαγιάδες μας...
    Η Αγία Βαρβάρα μας να σας σκεπάζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή