Δευτέρα 10 Μαΐου 2021

* "Είδες τι σου έλεγα και δεν με πίστευες..." | Άγιος Παΐσιος

 Χριστός Ανέστη!


Προσωπική μαρτυρία...

Δυο χρόνια μετά τήν Κοίμηση του Αγίου Παϊσίου, το 1996 βρισκόμασταν στην Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου στην Μεταμόρφωση Χαλκιδικής.
Είχε έρθει και ο μακαριστός πνευματικός μου Γέροντας Ισαάκ ο Λιβανέζος, από το κελί τής Αναστάσεως του Κυρίου της Καψάλας του Αγίου Όρους.
Μετά την ακολουθία τον παρακαλεσε ο μακαριστός Πάπα Γρηγόρης και μας μίλησε στο αρχονταρίκι του Μοναστηριού.
Θα ήμασταν περίπου 50 άτομα.
Μία κυρία τον παρακάλεσε να μας πει κάποια προσωπική του πνευματική εμπειρία για να ωφεληθούμε και εμείς...

~ Γέροντας Ισαάκ:
"Θα σας πω...
Όταν κοιμήθηκε η μητέρα μου...
Της είχα και αδυναμία...
Είχα έντονους λογισμούς, εάν σώθηκε η ψυχή της, προσευχόμουν και είχα έντονους αυτούς τους λογισμούς.
Την άλλη ημέρα, πρωί πρωι στον ΓεροΠαϊσιο.
Ό,τι προβλημα και ερωτηματικό είχαμε,εκεί πηγαίναμε..

(Τότε δεν είχε γίνει η αγιοκατάταξή του).

- Γέροντα έχω αυτούς τους λογισμούς...

- Μην στεναχωριέσαι, η μητέρα σου πήγε καλά...

Έφυγα αναπαυμένος...
Το βράδυ στο κελί μου, πάλι λογισμούς...
Μήπως η μάνα μου δεν είναι καλά και μου το είπε έτσι ο Γερο Παΐσιος να με παρηγορήσει....
Και δώσ΄του μετάνοιες, προσευχές...
μετάνοιες, προσευχές...

Και ξαφνικά μέσα στο κελί μου η μητέρα μου!!!!!!

Φορούσε ένα γαλάζιο φόρεμα...

Έσκυψε και με φίλησε.....

Πετάχθηκα πάνω και άρχισα να χορεύω....
Βρε καταλαβαίνετε;
Καλόγερος και να χορεύω!!!
Καταλαβαίνετε;

Την άλλη ημέρα πρωί-πρωί στον Γέροντα Παΐσιο....
Μόλις με είδε από μακριά, έβαλε τον δείκτη του χεριού του στο κεφάλι....
Είδες τι σου έλεγα και δεν με πίστευες...!!!

Φαντάζεστε πνευματικά μέτρα ο Άγιος Γέροντας Παΐσιος!!!!"

~ Δημήτρης Καραΐσκος

[εμείς από το πνευματικοπαίδι του Αγίου, αθανασιο ρακοβαλή, τον οποίο και ευχαριστούμε... ]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου