Παρασκευή 11 Ιουνίου 2021

* Όταν τα παιδιά σε ρωτούν για Τον Θεό... [Συνέβη χθες!]

Πως να μιλήσεις για την Αγία Τριάδα σε πεντάχρονα; 


-Τι είναι το Άγιο Πνεύμα κυρία; σε ρωτάνε. 

-Ο Πατέρας είναι άλλος Θεός από τον Υιό;

- Υπάρχουν δηλαδή τρεις Θεοί;

-Αν ο Υιός είναι ο Χριστός, ο Πατέρας τότε ποιός είναι;

Έφερα στον νου μου αυτό που είχε πει η Αγία Βαρβάρα σε κάποιον που δεν είχε γνωρίσει ακόμη τον αληθινό Θεό αλλά ενδιαφερόταν να μάθει. Το παράδειγμα του ήλιου! 


- Τι είναι ο ήλιος παιδιά; ρώτησα.

-Ένα ουράνιο σώμα, μου απαντούν.


- Εδώ στην γη, πως φτάνει ο ήλιος; 

- Τι μας στέλνει και τον βλέπουμε;

-Τις ακτίνες του, το φώς του.


- Είναι άλλο πράγμα το φως του ήλιου από τον ίδιο τον ήλιο; Ο ήλιος δεν είναι πάλι;

-Ναι, μου απαντούν.


- Εμείς οι άνθρωποι τι άλλο νιώθουμε από τον ήλιο πχ στο δέρμα μας;

Την ζέστη του, μου λένε.


- Η ζέστη του ήλιου δηλαδή είναι άλλο πράγμα από τον ήλιο; Δεν είναι πάλι ο ίδιος ο ήλιος;

Ναι, μου λένε.


- Έτσι είναι και η Αγία Τριάδα παιδιά.

Σαν τον ήλιο είναι ο Πατέρας.

Ο Υιός είναι το φώς του, είναι ο Θεός που είδαμε.

Και η ζέστη που μας χαρίζει είναι το Άγιο Πνεύμα.

Και τα τρία είναι ο ίδιος Θεός.

Εχει τρία πρόσωπα αλλά είναι αχώριστα, είναι Ένα! 


                  * Το κατάλαβαν πολύ καλά νομίζω.

Αυτά τα όμορφα συμβαίνουν πρωί πρωί σε μια τάξη νηπιαγωγείου, όταν στην εορτή της Αναλήψεως, έχεις την χαρά και την ευλογία να μιλάς με τα παιδιά για τον Θεό...


~ Θωμαή Στεφανοπούλου 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου