Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2021

~ Μην ξοδεύετε τσάμπα σάλιο, τα παιδιά νιώθουν περισσότερα από όσα καταλαβαίνουν...

 

"Μάθε στην κόρη σου να φεύγει ..."
" Μάθε στο γιο σου να σέβεται ..."
και άλλα πολλά τσιτάτα ξανά ένεκα της νέας δολοφονίας στη Ρόδο.

Εμένα ποτέ δεν μου είπε κάποιος στο σπίτι μου να σέβομαι τον άλλο ή τον εαυτό μου, ποτέ δεν μου είπαν να βάζω όρια, να μάθω πως να έχω φίλους, τι σημαίνει φιλιά, έρωτας, σχέση κτλ.
Αυτά τα πράγματα δεν μαθαίνονται. αλλά βιώνονται.
Αν μέσα σε ένα σπίτι δεν υπάρχει υγιής συγχώρεση, κατανόηση, σεβασμός, όρια και έρωτας μεταξύ των γονιών, ό,τι και να πουν οι γονείς στα παιδιά δεν πιάνει τόπο. Είναι αέρας.
Το βίωμα ενός παιδιού μέσα στην οικογένεια έχει την δυνατότητα να αλλάξει νόημα στις λέξεις.
Τα όρια τα αντιλαμβάνεται όπως τα έζησε, τον σεβασμό, την αγάπη, την σχέση κτλ.
Αν μέσα σε ένα σπίτι υπάρχει χειρισμός, έτσι θα αντιλαμβάνεται την ομαλή σχέση, και στην πορεία της ζωής του θα επιλέξει την θέση του θύματος ή του θύτη μέσα σε μια χειριστική σχέση.
Οπότε μην ξοδεύετε τσάμπα σάλιο, τα παιδιά νιώθουν περισσότερα από όσα καταλαβαίνουν...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου