Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2021

"Η Παναγία είναι η μάνα μου..." |Γιώργος Θεοφάνους

" ... - Γιώργο έχω ακούσει ότι μίλησες πάρα πολύ με τους μοναχούς από το Άγιο Όρος. - Στο Άγιο Όρος πάω πάρα πολλά χρόνια, πάω 25 χρόνια τώρα. - Έχεις σχέση με την Εκκλησία; - Έχω πολύ καλή σχέση Θέλω να πιστεύω ότι έχω πολύ καλή σχέση με την Παναγία και το Χριστό. Με την εκκλησία δεν ξέρω αν έχω καλή σχέση. Προσπαθώ. Είναι λίγο παρεξηγημένο αυτό το πράγμα και νιώθω και εγώ άβολα με όλο αυτό. Ξέρεις δεν μου είναι απλό. Ο καλύτερός μου φίλος, ο διπλανός μου είμαστε μαζί από 8 χρονών, είναι παππούς εκεί τώρα. Δηλαδή εξομολογεί τα παιδιά μου, τα αγόρια μου τα παίρνω εκεί. - Α, είναι μοναχός. - Βεβαίως ο πάτερ Ευδόκιμος είναι στο Βατοπέδι. Και ο γέροντας μου είναι ο Αρχιμανδρίτης ο Εφραίμ. Κοντά του βρίσκω την αγκαλιά που δεν, που ίσως δεν, να μην πάμε πάλι στην αρχή που λέγαμε για τους γονείς, αλλά όντως πολλές φορές εκεί. Η Παναγία... - Είναι πατρική φιγούρα. - Σαφέστατα. Και η Παναγία είναι η μάνα μου. εγώ δεν μπορώ να κάνω διαφορετικά. Είναι αυτό που μου έλειπε πάντα, στην Παναγία την βρίσκω. Και δεν φοβάμαι να το πω, απλά ξέρεις πολλές φορές άμα είναι να πεις για τη Σημαία ή να πεις για την Εκκλησία σε θεωρούν ότι είσαι ακραίος, ότι είσαι φανατικός. Να μη λέω κόμματα καταλαβαίνεις πολύ καλά τι λέω. Ε, δεν είναι έτσι, μην τα ισοπεδώνουμε. Απλά είμαι λίγο παλιομοδίτης, ρομαντικός. Μου αρέσει. Κυριακή φαγητό όλοι μαζί, πάμε στην εκκλησία το πρωί.."

Ενώπιος Ενωπίω - Αnt1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου