Τετάρτη 12 Ιανουαρίου 2022

* Δώσε μου. Φώτισέ με. Γέμισε. Και κράτα σταθερά το βλέμμα Σου πάνω μου...

Δώσε μου δύναμη να Σου εμπιστευτώ συνειδητά τον έλεγχο της ζωής μου, των παιδιών μου, του καθενός αγαπημένου μου....

Φώτισέ με να απεμπλακώ απο την ψευδαίσθηση της ανάγκης να ελέγχω τα πάντα, να αποδεχτώ την ανεπάρκειά μου σε αυτό και να συνειδητοποιήσω με πόση αγάπη μάς σκεπάζεις όλους ακούραστα και αδιάλειπτα, ενώ τρέχουμε καθημερινά πανικόβλητοι κάτω από τον απέραντο Ουρανό....

Αρκεί να Σου γυρίσουμε το βλέμμα.

Γέμισε την ψυχή μου με δίψα για Ουρανό...

Κι όλα όσα μου προκαλούν πανικό, αυτόματα μικραίνουν...

Κι όταν χάνομαι, κράτα σταθερά το βλέμμα Σου πάνω μου, γιατί βαθειά μέσα μου πάντα νιώθω την ζεστασιά του, που με κρατά στη "ζωή"...

~ η πρωτότυπη προσευχή (και το πουλάκι στο κλαδί) από την Vasiliki Vlch ...


[το κερί δανεισμένο από εδώ]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου