Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2022

~ Είπαμε: «Πᾶς ὅστις ὁμολογήσει... |Στέφανος Ντούσκος

"Ήταν δώρο Θεού.
Στα τελευταία 500 μέτρα
μίλαγα με τον Θεό.
Θεέ μου οι δυνάμεις μου
τελείωσαν, το αφήνω
πάνω σου..." 

 Ομολογία του 24χρονου
Χρυσού Ολυμπιονίκη
στην κωπηλασία
Στέφανου Ντούσκου...

~ σχόλιο Sotirios Panayeas :

«Πᾶς ὅστις ὁμολογήσει ἐν ἐμοὶ ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ὁμολογήσω κἀγὼ ἐν αὐτῷ ἔμπροσθεν τοῦ πατρός μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς» (Ματθ. 10, 32)


|"συν αυτώ" ΥΓ:

Για να μην λένε κάποιοι πως "προωθούμε" τις ομολογίες μόνο των καλλιτεχνών...

Άλλωστε, κάτι τέτοιοι αθλητές σαν τον Στέφανο δεν είναι "καλλιτέχνες";

Είπαμε: «Πᾶς ὅστις ὁμολογήσει...

(δες περισσότερα για τον Στέφανο εδώ...

* Αυτή είναι (ή θα΄πρεπε να είναι) η νέα Ελλάδα... |Στέφανος Ντούσκος - Οι δηλώσεις του χρυσού Ολυμπιονίκη μετά την απονομή...

~ Ο Στέφανος Ντούσκος έκανε την κούρσα της ζωής του στον τελικό του μονού σκιφ ανδρών στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο και κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο, κάνοντας, μάλιστα, νέο Ολυμπιακό ρεκόρ!

"Ήταν δώρο Θεού.
Στα τελευταία 500 μέτρα μίλαγα με τον Θεό.
Θεέ μου, οι δυνάμεις μου τελείωσαν, το αφήνω πάνω σου..."


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου