Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2022

"Μην φεύγεις, κάτσε λίγο ακόμα να σε δούμε. Ίσως είναι η τελευταία φορά..."

 

Μια εικόνα χίλιες λέξεις.....
"Μην φεύγεις, κάτσε λίγο ακόμα να σε δούμε. Ίσως είναι η τελευταία φορά. "
Και κάθε φορά που φεύγαμε από το χωριό η γιαγιά και ο παππούς ήταν στην πόρτα... 
Μας ξεπροβοδούσαν και μας σταύρωναν στο δρόμο...Να είναι καλά εκεί που βρίσκονται.
Το μόνο πράγμα που έχει αξία στην ζωή, είναι η ίδια ζωή.
—  Ευα Ιωσηφιδου.

πηγή: Newsitamea

|εμείς από την φίλη, Kelly Loufaki



2 σχόλια:

  1. Την περασμένη βδομάδα που πήγα μου είπε: "Χτες νομιζα πως θα πεθάνω. Ούτε για τσιγάρο δεν μπορούσα να σηκωθώ". Ψες που μιλήσαμε στο τηλέφωνο μου είπε, έτσι απλά: "Νομίζω πως δε θα βγάλω τον Φλεβάρη... ε τι, θα ζήσω 100 χρόνια;". Δεν ξέρω γιατί μου το πέταξε αυτό.. Ήδη, είναι έτοιμος.. ή μήπως είναι για να προετοιμάσει εμένα;

    " Εφέτος άγρια μ'έδειρεν η βαρυχειμωνιά
    που μ' έπιασε χωρίς φωτιά και μ' ηύρε χωρίς νιάτα,
    κι ώρα την ώρα πρόσμενα να σωριαστώ βαριά
    στη χιονισμένη στράτα

    Μα χτες καθώς μα θάρρεψε το γέλιο του Μαρτιού
    και τράβηξα να ξαναβρώ τ' αρχαία τα μονοπάτια,
    στο πρωώτο μοσκοβόλημα ενός ρόδου μακρινού
    μου δάκρυσαν τα μάτια".
    Κ. Παλάμας

    .. ας μοσκοβολήσει άλλη μια φορά ένα ρόδο.. έστω.. και μακρινό.. αθέατο.. για λίγο ακόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστούμε, αγαπητέ ανώνυμε αδελφέ, για την κατάθεσή σας...

      Διαγραφή