Τρίτη 29 Μαρτίου 2022

~ "Η δύναμή σου πέλαγο κι η θέλησή μου βράχος..." |Λάκης Χαλκιάς, Γιάννης Μαρκόπουλος (Ελεύθεροι Πολιορκημένοι...)

Ποίηση: Διονύσιος Σολωμός
Μουσική: Γιάννης Μαρκόπουλος Δίσκος: Ελεύθεροι Πολιορκημένοι ~ 1977 Πάλι μου ξίπασε τ’ αυτί γλυκιάς φωνής αγέρας. Κι έπλασε τ’ άστρο της νυχτός και τ’ άστρο της ημέρας. Του πόνου εστρέψαν οι πηγές από το σωθικό μου, έστρωσ’ ο νους κι ανέβηκα πάλι στον εαυτό μου. Ήταν με σένα τρεις χαρές στην πίκρα φυτρωμένες, όμως για μένα στη χαρά τρεις πίκρες ριζωμένες. Χιλιάδες ήχοι αμέτρητοι, πολύ βαθιά στη χτίση η Ανατολή τ’ αρχίναγε κι ετέλειωνέ το η Δύση. Έστρωσ’ , εδέχθ’ η θάλασσα άντρες ριψοκινδύνους κι εδέχθηκε στα βάθη της τον ουρανό κι εκείνους. Κι όπου η βουλή τους συφορά κι όπου το πόδι χάρος. Η δύναμή σου πέλαγο κι η θέλησή μου βράχος. _________________________________________________

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου