Πέμπτη 30 Ιουνίου 2022

[...Ο πνευματικός μας είναι ο πιο σημαντικός άνθρωπος της ζωής μας. Μέσα από εκείνον έγινε μια ολική επαναφορά, μας αποκαλύφθηκε ο Θεός, νοηματοδοτήθηκε η καθημερινότητά μας...] |Τάδε Έφη + Άρης

 

Άρης Σερβετάλης – Έφη Μπίρμπα σε κοινή τηλεοπτική συνέντευξη 

– Η γνωριμία, οι δύσκολες στιγμές και η σχέση με τον Θεό..

[... Ο Άρης κι εγώ συναντηθήκαμε με κάτι μεγαλύτερο από μας και μπήκαμε σε μια ένθεη διαδικασία, μια αποκάλυψη... Γίναμε και μεις, όπως ο "Γελοίος" του Ντοστογιέφσκυ, μάρτυρες μιας τέτοιας συνάντησης με το Θεό...
Η Θεία Ευχαριστία της Κυριακής είναι το επιστέγασμα της ζωής μας. Ο μόνος τρόπος να συγκροτήσουμε έναν αγωνιζόμενο εαυτό είναι η Μυστηριακή ζωή...]

|"αμφ." ομολογία:
Για να γίνει ακόμα πιο κατανοητό, γιατί αγαπάμε αυτά τα 2 παιδιά, που είναι και λειτουργούν ως ένα. Δεν παύουν να ομολογούν, να μαρτυρούν και να κηρύττουν Χριστό σε μια εποχή που οι περισσότεροι "καλλιτέχνες" (και πολλοί από μας που θέλουμε να λεγόμαστε Χριστιανοί και να λογιζόμαστε στο πλάι Του) ψάχνουν μάταια να βρουν τους εαυτούς τους πολύ μακρυά από Εκείνον...


Ο Άρης Σερβετάλης και η σύζυγός του, Έφη Μπίρμπα παραχώρησαν  της ύλης στην εκπομπή Κυψέλη και τη δημοσιογράφο, Έρη Βαρδάκη.

Οι δύο ηθοποιοί με παραχώρησαν αφορμή τη νέα θεατρική παράσταση «Το όνειρο ενός γελοίου» του Ντοστογιέφσκι, στην οποία πρωταγωνιστούν, μίλησαν έργο, τη γνωριμία τους και τη σχέση τους αλλά και την πίστη...

Γνωριστήκαμε σε ένα καφέ που δούλευε η Έφη. Μπαίνοντας μέσα συνέβη αυτό που λες «ζαυλαμάς» και για τους δύο, είπε αρχικά ο Άρης Σερβετάλης.

Σχετικά με τις δύσκολες στιγμές στη ζωή τους, αλλά και τη σχέση τους με τον Θεό, η Έφη Μπίρμπα ανέφερε: 

«Η μεγάλη μου προίκα είναι ο θάνατος του πατέρα μου όταν ήμουν 16 ετών. Το γεγονός αυτό πυροδότησε κάποια ερωτήματα που στη συνέχεια απαντήθηκαν όταν βρέθηκα κάποια στιγμή στη ζωή μου σε ένα μεγάλο ναδίρ. Γνωριστήκαμε  με τον πνευματικό μου ο οποίος είναι ο πιο σημαντικός άνθρωπος της ζωής μου. Επαναπροσδιορίστηκαν τα πάντα».

«Και σε εμένα κάπως αντίστοιχα έγιναν τα πράγματα. Εγώ από μία καταστροφική εσωστρέφεια πέρασα σε μια καταστροφική εξωστρέφεια και εφηβεία δύσκολη. Εκεί συναντηθήκαμε με την Έφη και μέσω της Έφης γνώρισα τον πνευματικό μας. Νομίζω μέσα από τον πνευματικό μου έγινε μια ολική επαναφορά, νοηματοδοτήθηκε η καθημερινότητά μου, ποιος είμαι, τι κάνω, όλα», πρόσθεσε ο Άρης Σερβετάλης.

Αναφερόμενοι στις εντάσεις που αντιμετωπίζουν στη σχέση τους και στην καθημερινότητά τους, οι δύο ηθοποιοί σημείωσαν: 

«Όλη η καθημερινότητα είναι ένας αγώνας, περνάς δύσκολες στιγμές και περνάς και όμορφες στιγμές. Σε ένα αγώνισμα δεν είναι όλα όμορφα, περνάς την επίπονη διαδικασία της προπόνησης, υπάρχει η ήττα, δεν είναι καλά τα αποτελέσματα, τραυματισμοί, αλλά έρχονται και τα στεφάνια».

Κλείνοντας ο Άρης Σερβετάλης απάντησε και για τον ντόρο που προκλήθηκε όταν αποφάσισε να αποχωρήσει από την παράσταση Ρινόκερός: 

«Συζητήσαμε με την Έφη την απόφασή μου να αποχωρήσω από την παράσταση Ρινόκερος και είχαμε πάρει μια κοινή πορεία σε αυτό. Η απόφαση δεν ήταν για αν δημιουργηθεί ντόρος. Όλοι γνωρίζανε τις απόψεις μου οπότε από εκεί και πέρα θεωρώ ότι τα πράγματα αλλοιώθηκαν δεν τοποθετήθηκαν σωστά»...


|δες το βίντεο της συνέντευξης εδώ...

(μας έστειλε η Βασιλεία)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου