Κυριακή 24 Ιουλίου 2022

* Χρόνια πολλά Νίκο Γκάλη! |Για να μην ξεχνάμε ποιοι μας "μεγάλωσαν"...



- Πατέρα, που είναι ο 5ος;
- Είπαμε γιε μου, κάποιος έπρεπε να βγάλει την φωτογραφία...

[Η φωτογραφία από το Eurobasket του ΄87.
Το σχόλιο από τον Γιάννη Αντετοκούνμπο!
Γιατί και ο Yannis με Νick μεγάλωσε...
Χρόνια πολλά Νίκο Γκάλη!]

Από τη μυθική συνάντηση, που ένωσε το παρόν με το παρελθόν του ελληνικού μπάσκετ, καθώς ο μυθικός γκαρντ Νίκος Γκάλης βρέθηκε με τον πρωταθλητή του NBA, Γιάννη Αντετοκούνμπο.
Ο Γιάννης είπε για τον "κ.Νίκο":

 “Όταν τον κοιτούσα στα μάτια, 
έβλεπα τον γκάνγκστερ. 
Δεν τον έχω ζήσει, 
αλλά ήξερα ποιος είναι ο κ. Νίκος. 
Με κοίταζε στα μάτια και έβλεπα την φλόγα. 
Αν του έδινες μια μπάλα, θα έπαιζε. 
Χωρίς τον κ. Νίκο 
δεν θα υπήρχαν μπασκέτες στην Ελλάδα. 
Χωρίς αυτόν δεν θα υπήρχαν 
ο Βασίλης Σπανούλης, ο Δημήτρης Διαμαντίδης, 
ο Θοδωρής Παπαλουκάς, o Σοφοκλής Σχορτσιανίτης.

Ήταν ένα καταπληκτικό βράδυ, μιλήσαμε για περίπου μια ώρα. 


Μου είπε την ιστορία του, κάποια πράγματα που δεν έχει πει δημοσίως.

 Ανυπομονούσα πάντα να τον γνωρίσω. 

Ήταν πολύ ωραίο βράδυ.

Είναι πολύ μεγαλύτερός μου, θα μπορούσε να είναι πατέρας μου. 

Από σεβασμό λόγω ηλικίας και για όσα έχει καταφέρει στο μπάσκετ, του μιλούσα στον πληθυντικό. 

Είναι Hall of Famer, ένας από τους καλύτερους που έχουν ακουμπήσει την μπάλα. 


Ήμουν αγχωμένος πριν τον γνωρίσω, αλλά με έκανε να νιώθω πολύ άνετα. 

Μου μίλησε για το πώς ήταν στα παιχνίδια, στα αποδυτήρια και πώς μιλούσε στους συμπαίκτες του. 


Μου έδωσε το τηλέφωνό του και μου είπε να τον πάρω, όποτε χρειαστώ, κάτι που σίγουρα θα κάνω”.


|δες τη συνέντευξη του Γιάννη εδώ


|Έφτασε χθες στα 65! Και κάποιοι από εμάς το παίρνουν για αστείο και νομίζουν πως την Πέμπτη θα στηθούμε ξανά το βράδυ να τον δούμε μαζί με τον Παναγιώτη και τ΄άλλα παιδιά με τον ΑΡΗ στην Ευρώπη.

Και τον Σεπτέμβριο στο Eurobasket συμπαίκτης με τον Yannis...

Για μας, μετά τον Michael Jordan και με τον Yannis να σ΄ακολουθεί...

 Ευγνώμονες για όσα μας χάρισες, Nick!

[Και ευλογημένοι, μαζί με τον παιδικό μου φίλο Μιχάλη, γιατί ζήσαμε από κοντά εκείνη την τρελή βραδυά του Ιούνη του΄87 στο "Ειρήνης και Φιλίας". Μεγάλη ιστορία! Δεν ξεχνιέται...]

        ~ "αμφ"


~ κι ένα πολύ ενδιαφέρον σχόλιο από τον Ανδρέα Σταλίδη :

"...Να κάνω εδώ μια αποκάλυψη. Το γνωρίζω από φίλο μου που το έχει δει σε προπόνηση του Άρη, και από όσο ξέρω δεν το έχω δει ποτέ δημοσιευμένο. Ίσως είναι γνωστό στους μπασκετόφιλους, ίσως όχι.

Πάει λοιπόν ο φίλος μου σε προπόνηση του Άρη, και βλέπει μέσα στο γήπεδο μόνο τον Γκάλη να προπονείται.
Η υπόλοιπη ομάδα θα ξεκινούσε σε λίγο.
Έτρεχε πάνω κάτω στο γήπεδο, έκανε σουτ και κάποιες στιγμές κάρφωνε με τα δύο χέρια όπως στο βίντεο εδώ.
Η πρώτη έκπληξη, ότι ο Γκάλης κάρφωνε, δεν ήταν τίποτα σε σχέση με την δεύτερη.
Αφού μπήκε η υπόλοιπη ομάδα για να προπονηθούν όλοι μαζί, ο Γκάλης πηγαίνει στην άκρη, και αφαιρεί βαράκια που ήταν τυλιγμένα στα πόδια του!!!
Μετά, έκανε προπόνηση κανονικά με τους υπόλοιπους.
Όχι μόνο κάρφωνε, αλλά κάρφωνε με επιπλέον βάρη στα πόδια!!
Με τέτοιου είδους προπονήσεις κατάφερνε να μένει στον αέρα για τόσο χρόνο όπως βλέπετε στο θρυλικό καλάθι, απέναντι στους Σοβιετικούς και ιδιαιτέρως τον Τσατσένκο που ήταν 40 πόντους ψηλότερός του (κοντά στα 2.20...)
Όποιος θέλει να φτάσει ψηλά, μπορεί να το κάνει μόνο με έναν τρόπο: με κόπο..."


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου