Σάββατο 17 Φεβρουαρίου 2024

" – Χαχα, άπατες (χαμένες) πήγαν, πάτερ, οι αγρυπνίες σας … Δεν εισακούστηκαν οι προσευχές σας κατά του νομοσχεδίου. Σας κερδίσαμε...


 – ... Ο Χριστός όμως, κόρη μου,

απαντάει την κατάλληλη στιγμή.

Δεν λησμονεί...

Νομίζεις ότι κέρδισες...




Με σταματάει σήμερα μια κοπελίτσα στο δρόμο

και μου λέει γεμάτη υπερηφάνεια και χαρά :

– Χαχα, άπατες (χαμένες) πήγαν, πάτερ, οι αγρυπνίες σας … 

Δεν εισακούστηκαν οι προσευχές σας κατά του νομοσχεδίου. 

Σας κερδίσαμε!

 

Της απαντώ:

 

– Το ίδιο πίστευαν και οι Σταυρωτές 

ότι κέρδισαν 

και νίκησαν τον Χριστό 

και τις προσευχές του.΄


 Όμως κόρη μου, 

ο Χριστός Αναστήθηκε 

και απέδειξε σε όλους 

ότι ΑΥΤΟΣ είναι ο νικητής του κόσμου. 


Ο Χριστός απαντάει την κατάλληλη στιγμή. 


Δεν λησμονεί. 


Νομίζεις ότι κέρδισες. 


Αλήθεια αν κάποια μέρα ζητήσεις, 

που δεν στο εύχομαι ποτέ, 

να προσευχηθούμε για σένα 

ή για κάποιο δικό σου πρόσωπο, 

θα ήθελες ο Χριστός 

να μην ακούσει τις προσευχές μας ;

 

Δεν μου απάντησε ποτέ, 

έβαλε το κεφάλι κάτω και έφυγε.

 

– Στο καλό να πας κόρη μου, 

όποια και να είσαι…


πηγή


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου