Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2024

☆ Μετά την εις Άδου καθοδόν |Και τώρα, ναι, μπορώ και κλαίω...



         (Ποιος Neki και κουραφέξαλα;)

 ~ γράφει ο Νεκτάριος Βασιλείου Γουναρίδης


ΕΙΣ ΜΝΗΜΗΝ — FEB 14, 2024



"Δεν έχω κλάψει ποτέ. Ρωτάτε όποιον θέλετε.

 

Στο νυφικό κρεβάτι, η μια πλευρά είναι άδεια. 

Στην άλλη, η χήρα κλείνει τα βλέφαρα της να ξεκουραστεί. 

Και την ενοχλω και την σκουνταω και παίζω σαν κουτάβι.

 

- Και τι σχέδια έχεις τώρα;

Γελάει σαρκαστικά. 

Σοκαρισμένη ακόμα. 

Δεν την περίμενε αυτή την ερώτηση. 

Μα εγώ την σκεφτόμουν 4 ώρες πάνω στα συννεφα.

 

Πάντα μας άρεσε να την ταρακουναω με λέξεις και πράξεις.

 

- Να ξαναπαντρευτώ, μου λέει με μειδίαμα, 

Τι σχέδια έχω ρωτάει! 

Να πεθάνω κι εγώ φυσικά.

- Να ζήσεις, να γίνεις το κέντρο...

- Αναφοράς;

- Ναι, το κέντρο αναφοράς. 

Να ζήσεις περίμενα να μου πεις. 

Απάντησα με τόνο κάποιας απογοήτευσης.

 

Θυμωμένη, με τον Βάσο της * που την άφησε.

 

Κι αρχίζει την αποκαθήλωση του ειδώλου.

 

Έξω από την κάμαρη, τον αγιοποίησαν. ]


Μέσα όμως θέλει να του τα ψάλλει ένα χεράκι.

 

Εγώ την τσίγκλισα να μου πει τα άρρητα.

 

Να ηρεμήσει κι αυτή,

 

κι η ψυχή που ταξιδεύει

 

και η ηλικία μου που έφυγε και δεν ξαναγυρνά.

 

Και μου τα είπε.

 

Και τώρα, ναι, μπορώ και κλαίω!

 

Κι όλα ηρέμησαν γύρω για πάντα!!


                    Neki talks about OT


πηγή


* Σε περίπτωση που δεν γνωρίζετε,

να σας καταδώσουμε πως "ο Βάσος της" 

είναι ο μικρός Βασιλάκης.

Σήμερα που είναι τα εννιάμερά του μάλλον άρμοζε 

το παραπάνω από τον προτελευταίο του (τον 6ο) γιο...

Δυο τελευταίες λέξεις μας απέμειναν γι΄αυτήν την ανάρτηση.

(Για να πάμε να κλάψουμε και μεις μαζί του με την ησυχία μας...)

                            ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!


1 σχόλιο: