Πέμπτη 1 Φεβρουαρίου 2024

"Ήταν πραγματικά η πιο μεγάλη εμποροπανήγυρη, που υπήρξε ποτέ στην ζωή μου! Γιατί βρήκα τον Χριστό! Ή μάλλον Εκείνος με βρήκε..." |κάπως έτσι γράφτηκε ένα από τα καλύτερα ever σχόλια που έχουν γραφτεί με αφορμή κάποια ανάρτησή μας... Γράφετε, λέμε.-

 



 Πρωτοδημοσιεύσαμε αυτήν την καρτούλα μας τέτοιες μέρες το 2021.

Σας προκαλέσαμε ως συνήθως με το ενοχλητικό ενίοτε:

"Θέλεις να σχολιάσεις;"


Και κάπως έτσι γράφτηκε ένα από τα καλύτερα ever σχόλια, 

που έχουν γραφτεί με αφορμή κάποια ανάρτησή μας.

 

Από έναν εκ των παλαιοτέρων «συν αυτώ», τον Παναγιώτη Δ.

 

Πρόσεξέ το...


«Πριν 10 χρόνια περίπου, 

μου συνέβη κάποιο γεγονός 

που με έφερε σε μεγάλη λύπη 

και στεναχώρια.


Να πω πως η τότε εποχή 

ήταν η "προ Χριστού" εποχή μου. 

Δεν είχα ουδεμία σχέση 

με την εκκλησία και την πνευματική ζωή.


 Όλο αυτό που μου συνέβη 

με οδήγησε στο να μετανοήσω 

για πρώτη φόρα συνειδητά 

και να βρω έναν πνευματικό να εξομολογηθώ 

για πρώτη φορά στα 29 μου χρόνια. 


Όπως φαντάζεσαι, 

είχα να πω πολλά πράγματα στα 29 μου έτη

ανεξομολόγητα. 


Κάθε εβδομάδα πήγαινα στον πνευματικό 

και πολλές φορές πήγαινα και 2 φορές 

και έκανα "άδειασμα". 


Η χαρά που ένιωσα τότε 

στην συνάντηση μου με τον Χριστό, 

το πόσο ανάλαφρος αισθάνθηκα, 

μετά από τόσο βάρος αμαρτιών 

που δεν είχα εξομολογηθεί, 

δεν μπορώ να στο εξηγήσω με λόγια... 


Για πρώτη φορά αισθάνθηκα 

ότι όλοι μπορούμε να σωθούμε, 

ότι υπάρχει Κάποιος που μας αγαπά 

πιο πολύ κι από μας τους ίδιους 

και περιμένει με υπομονή την επιστροφή μας. 


Δεν θα την ξεχάσω ποτέ εκείνη την εποχή. 


Έκτοτε έχω τον ίδιο πνευματικό 10 χρόνια μετά 

και συνειδητή πλέον εκκλησιαστική ζωή, 

όσο μου το επιτρέπει ο εγωιστικός μου εαυτός.


Ήταν πραγματικά η πιο μεγάλη εμποροπανήγυρη,

που υπήρξε ποτέ στην ζωή μου! 

Γιατί βρήκα τον Χριστό!

Ή μάλλον Εκείνος με βρήκε. 

Από τότε η ζωή μου άλλαξε 180 μοίρες..."


    |"συν αυτώ" ΥΓ:

Η θαυμάσια αυτή ομολογία - μαρτυρία, 

σε συνδιασμό με το εκπληκτικό παράδειγμα 

της εμποροπανηγύρεως του Αββά Μάρκου του ασκητή,

που μας εξηγεί με μια και μόνη κουβέντα 

την ποθητή για όλους μας "αμφοτεροδεξιοσύνη",

που απεγνωσμένα εδώ και 10 χρόνια 

μάς διδάσκει ο εορτάζων Άγιος Κασσιανός μας...

Δεν άξιζε όλο αυτό να μοιραστεί στην αγάπη σας;

Τι λες;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου