Πέμπτη 23 Μαΐου 2024

- ''Εσύ είσαι άγιος''. - ''Εγώ είμαι άγιος ή εσύ που τα είδες αυτά;" |

 "...Ο γερο-Ευμένιος ήταν ο αγαπημένος του Αγίου Πορφυρίου.

Μια φορά μου λέει, τυχερέ, βρήκες και τον Ιάκωβο, βρήκες και τον Ευμένιο, εγώ έναν άνθρωπο βρε δεν έχω.

Του λέω, Γέροντα είσαι παραπονιάρης. 

Όλο παράπονα κάνεις.

Είμαι βρε, είμαι παραπονιάρης. 

Του άρεσε έτσι να μηδενίζεται.

Καλά με κατάλαβες, καλά με κατάλαβες, αλλά ξέρεις βρε τι σημαίνει να περνά τόσος κόσμος και να μην έχω και ‘γω έναν, έναν, να εξομολογηθώ και ‘συ να ‘χεις δυό; 

Πώς να μην έχω παράπονο;

Και τι θέλετε του λέω, πως μπορώ να βοηθήσω;

Να μου φέρεις τον Ευμένιο να εξομολογηθώ..."

  (στο τέλος της ανάρτησης η συνέχεια... Ζούληξε πρώτα τα 2 βιντεάκια! Το πρώτο λίγα δευτερόλεπτα και το δεύτερο λιγότερο από 10'. Εξαιρετικά...)



πηγή: Απαρχή


|Σχετικό:
εμείς είχαμε αποτυπώσει εδώ το φοβερό αυτό στιγμιότυπο 
από το "θεότρελο" συναπάντημα των 2 μεγάλων Αγίων μας...





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου