Σάββατο 1 Ιουνίου 2024

☆ "Δεν υπάρχει αγάπη δίχως πόνο... |άκου τον Σταμάτη

 

Έκανα λίγο καιρό να σας γράψω και γράφω τώρα.


Μετά την τελευταία συναυλία, είμαι στο κρεβάτι για να περάσουν οι πόνοι. 


Περίπου δύο μήνες ακόμα χρειάζομαι για αποθεραπεία 

και μετά θα αρχίσω πάλι σιγά-σιγά να περπατάω κλπ.


Όσοι ήσασταν εκεί... 


...θα είδατε ότι ήμουν με μία πατερίτσα, 

αλλά τελικά τα κατάφερα.


Πολλές φορές σας έχω πει ότι η αρρώστια, ο πόνος κλπ, 

είναι επίσκεψη Θεού, 

οπότε αυτό που τώρα περνάω,

που δεν είναι τίποτα σοβαρό σε σχέση με άλλα, 

το δέχομαι με χαρά και ευγνωμοσύνη.


Η απόφαση που τώρα πήρα είναι 

ότι δεν θα κάνω καμιά συναυλία 

μέχρι του χρόνου το καλοκαίρι, 

Θεού θέλοντος.


Επιτέλους είναι καιρός να τελειώσω κάτι τελείως καινούργιο

 που ετοιμάζω από καιρό 

και θα εκπλήξει εμένα 

και ελπίζω κι εσάς.


Κουράγιο λοιπόν σε όλους τους πονεμένους, 

τους αδικημένους 

και στούς ανθρώπους που υποφέρουν γύρω μας.


Όπως έχω πει σε έναν στίχο μου 

«Δεν υπάρχει αγάπη δίχως πόνο». 


Ας μη βρεθώ αναντίστοιχος με τους ίδιους μου τους στίχους.


Πολλά φιλιά και αγάπη.


|Stamatis Spanoudakis ΣταμάτηςΣπανουδάκης (OFFICIAL)



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου