Κυριακή 23 Ιουνίου 2024

☆ " - Όλη νύχτα μιλούσαμε! Σε ποια γλώσσα μιλούσατε; - Δεν ξέρω, λέει, σε ποια γλώσσα. Εγώ όλη νύχτα μιλούσα με τον γέροντα Παΐσιο και μου έλυσε τις απορίες μου...


   

...Το πρωί ήρθε πίσω στο Μοναστήρι. 

Όταν τελείωσε η αγρυπνία τον ρωτήσαμε: 

"Πώς πέρασες;" 

Λέει: "Πολύ καλά!" 

- Βρήκες τον Γέροντα Παΐσιο; 

- Τον βρήκα! 

- Πώς συνεννοηθήκατε;

- Όλη νύχτα μιλούσαμε!

- Μα πως μιλούσατε; του λέω εγώ. 

Εκείνος δεν ξέρει, ούτε αγγλικά δεν ξέρει! 

Σε ποια γλώσσα μιλούσατε;

- Δεν ξέρω, λέει, σε ποια γλώσσα.

Εγώ όλη νύχτα μιλούσα με τον γέροντα Παΐσιο και μου έλυσε τις απορίες μου και μου είπε πολλά πνευματικά πράγματα και έμεινα το βράδυ κοντά του. 

Ο άνθρωπος ήταν πολύ σοβαρός βέβαια 

αλλά εκείνος δεν κατάλαβε, ίσως, τι γινόταν στο κελί εκείνη τη νύχτα.. 

Τότε εγώ κατέβηκα κάτω στην καλύβα του γέροντος Παϊσίου και τον ρώτησα τον ίδιο τον Άγιο...

👉https://youtu.be/3udtDqjXPTU


|εμείς από τον Θεόδωρο Ζαρταλούδη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου