Πέμπτη 22 Αυγούστου 2024

✨ Πριν παντρευτείς τον άντρα σου ή τη γυναίκα σου, πρώτα χώρισε τον πατέρα σου, χώρισε τη μητέρα σου...

 



...Σταματήστε να είστε πιστοί στη μαμά ή τον μπαμπά 

και ξεκινήστε να είστε πιστοί 

σε αυτό που θέλετε να χτίσετε με τον σύντροφό σας.


Χτίστε τη σχέση σας με τη θέληση και τις ανάγκες σας,

δημιουργήστε συμφωνίες 

και να τις σέβεστε 

ώστε η σχέση σας να αποφέρει καρπούς.


Αν για τον σύντροφό σας 

είναι πρώτα ο πατέρας ή η μητέρα του, 

για το καλό σας, 

πάρτε τον από εκεί.


  ~ π. Δημήτρης Γεωργαντώνης



✨ Έγραψε μια φίλη:

"Κάτι που δεν έκανε ποτέ ο άντρας μου..

Ας είναι καλά εκεί που είναι τώρα,

αλλά εν ζωή του είχαν περάσει το μήνυμα 

ότι η μάνα είναι μια..

Γυναίκες βρίσκεις όσες θες.

Αυτό το επαναλάμβανε η πεθερά μου συνεχώς 

μέχρι να το κατανοήσω και εγώ,

αλλά στο δικό μου μυαλό 

υπήρχαν τα λόγια των γονέων μου:

-"Θα είμαστε εδώ για σένα 

σε ό,τι χρειαστείς 

αλλά τώρα έχεις οικογένεια δική σου,

πρώτα ο άντρας σου και μετά όλοι εμείς

και τα ίδια είπαν και στον αδελφό μου όταν παντρεύτηκε 

και δυστυχώς η παρέμβαση της πεθεράς 

δημιουργούσε καθημερινά προβλήματα.

Κάποτε φθάσαμε ως τον χωρισμό.

Έμεινα γιατί υπήρχαν δύο παιδιά 

και γιατί τότε  παλιότερες εποχές, 

δύσκολα τότε μια γυναίκα να πάρει μια τέτοια απόφαση...


Ας είναι συγχωρεμένοι όλοι, 

τι να πω,

μια οικογένεια όμως ήταν υπό διάλυση καθημερινά.


Έχω γιο.

Του είπα ότι όποια κοπέλα φέρεις 

θα είναι η δεύτερη κόρη μου,

εγώ θα πάω στην γωνία μου 

και οπότε με χρειαστείτε 

θα είμαι εκεί και θα σας περιμένω, 

έτσι πρέπει 

κι έτσι έπρεπε να γίνει και τότε 

αλλά.. άλλα μυαλά άλλες εποχές...


    |από την Πολυξένη Ρέρρα, εκ των "συν αυτώ"...


✨ Εμπνευσμένο από το τραγούδι που είχαμε αναρτήσει

από τα σκόρπια λόγια από τις διδαχές 

του Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου

(Συμβουλς πρς τν σύζυγον):


"Θέλω, να σου πω σ' αγαπώ

απ' όλα στο κόσμο, την αγάπη σου εγώ προτιμώ

όλα δικά σου, δικός σου και ‘γω

θέλω, να σου πω σ' αγαπώ

Ομορφιά μου, κορίτσι χρυσό

λιμάνι εσύ, το ταξίδι χρωστώ

αν σ’ έχω καλή μου, τα πάντα μπορώ

ομορφιά μου, κορίτσι χρυσό

Ό,τι κι αν πάθω, θα ‘ναι ανεχτό

μόνο καλή μου, να μη σε βρει κακό

το πιο φοβερό, αν μακριά σου βρεθώ

τη συντροφιά σου, αυτή μόνο ποθώ..


* Στίχοι - Μουσική : Αθανασίου Βασιλείου

Εκτέλεση : Νεκτάριου Βασιλείου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου