Παρασκευή 15 Μαΐου 2020

Ἐάν ἡμεῖς (οι "της Εκκλησίας'') σιωπήσωμεν, καλλιτέχνες τε και ηθοποιοί κεκράξονται...


Πριν σπεύσουμε να πούμε, ή έστω να σκεφτούμε, κάποια από τα γνωστά εμείς, οι "σεσωσμένοι"...

Γιατί κάποιοι από εμάς κρίνουμε τους άλλους σα να πιστεύουμε πως έχουμε το κλειδί του Παραδείσου στα χέρια μας...

Τεράστια ευκαιρία να σκεφτούμε (με καλό λογισμό, όπως έλεγε ο Άγιος Παΐσιος) τις θέσεις πάμπολλων ανθρώπων, που κάποιοι (όχι εμείς) τους αποκαλούν "διάσημους" ή "επώνυμους".

Νίκος Αναδιώτης
Για μένα που γνωρίζω και πιστεύω, θα ήταν βλασφημία αν έλεγα ότι μπορεί να μεταδοθεί κάποιο νόσημα από τη Θεία Κοινωνία.

Με αξίωσε ο Θεός και εν μέσω καραντίνας, και φυσικά εφόσον μου είχε δοθεί η ευλογία του Πνευματικού μου, Μετέλαβα το Σώμα και το Αίμα του Χριστού. Το έπραξα και εγώ και η οικογένειά μου.

 Νίκος Οικονομόπουλος
Δεν έχουμε το Χριστό μέσα μας, αν δεν τον πάρουμε από την Θεία Κοινωνία.

Θα κοινωνούσα ακόμη κι αν ο προηγούμενος από εμένα ήταν λεπρός ή είχε την χειρότερη κολλητική αρρώστια που υπάρχει.

Μαρία Σολωμού
Πιστεύω και θα κοινωνήσω το Σώμα και το Αίμα του Χριστού!

Ο φόβος καμια φορά νικάει την πίστη. Εν μέσω πανδημίας αυτό βλέπουμε να συμβαίνει πιο συχνά. Ο κόσμος αυτή την περίοδο είναι ευάλωτος στον φόβο και ορισμένες φορές νικιέται από αυτόν.


Μάριος Πετρίδης
Ο ίδιος ο Κύριος είπε "Ουκ επ’ άρτω μόνο ζήσεται άνθρωπος". Γιατί να υπάρχει μόνο η μέριμνα για τις σωματικές ανάγκες;

Είναι δοκιμασία και έχουμε αποτύχει ως χριστιανοί! Μάς κυριεύει ο φόβος του θανάτου που αν το καλοσκεφτούμε είναι αναπόφευκτος για όλους ανεξαιρέτως και θα συμβεί έτσι κι αλλιώς!

Φοβόμαστε τον θάνατο; Τότε να στραφούμε στο Χριστό που είναι η Ζωή και η θεραπεία όπως και η Ανάστασις των πάντων!

 Νίκος Βέρτης 
(Ιανουάριος 2020)
Αγαπώ πολύ τον Χριστό, Τον έχω μες στη ζωή μου...

Διανύουμε μια εποχή που πολύς κόσμος και κυρίως η νεολαία φοβάται να πει ότι "πιστεύω στον Χριστό".

Aν θέλουμε να πιστεύουμε στον Χριστό πρέπει να είμαστε κοντά στον Χριστό, με Αγάπη και να κρίνουμε τον εαυτό μας, να βελτιωνόμαστε εμείς.
Ο πρώτος οικιστής του Παραδείσου άλλωστε ποιος ήταν;

ΥΓ "συν αυτώ":

Πρόσθεσε τον Άρη, τον Πάνο, τον Παναγιώτη Πετράκη, τον Τζόναθαν, τον Θοδωρή, τον Κωστή,  τον Κωνσταντίνο, τον Βασίλη, τον Giannis, τον Σταμάτη και αμέτρητους άλλους...

Και μη λησμονάς την {+} Γεωργία μας...


* Διαβάστε ακόμα: (ενδεικτικές δικές μας αναρτήσεις)

~ "Έλα μωρέ, ποιος Μουζουράκης και ποιος Ρουβάς, και ποιος Μαχαιρίτσας, καλή του ώρα..."

~ «Η πίστη μου στο Θεό μού άλλαξε την ζωή...» ~ Άρης Σερβετάλης.-





~ Η "μαρτυρία" του Θοδωρή και η ώθηση προς Τον Θεό, που του έδωσε η φίλη του, Γεωργία Αποστόλου...



~ Mια ζωντανή μαρτυρία μέσα από ένα εκπληκτικό video-clip...


(η δεύτερη φωτογραφία από την συνάντηση του Jonathan με το Λύκειο Μελισσίων της "ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ")

~ Η άγνωστη ιστορία του τραγουδιού του Αλκίνοου Ιωαννίδη (Από ποιο βιβλίο ξεπήδησε...Απίθανη αποκάλυψη!)

κκ
 

* Δύο χρόνια χωρίς τη Ζωή
Για τους γάμους της είπανε...

Για τα botox της γράψανε...

Για το πώς διαπαιδαγώγησε τα παιδιά της συζήτησαν.

Μονάχα για το ότι είχε πνευματικό 35 χρόνια τους διέφυγε...

«Πιστεύω βαθύτατα, κοινωνώ, έχω πνευματικό εδώ και 35 χρόνια...»
Καλό Παράδεισο Ζωή !


~ Σαν λειτουργιά μου φάνηκε, βρε παιδί μου! Μη με παρεξηγήσεις...



1 σχόλιο:

  1. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!
    ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ ΓΙΑ ΚΑΘΕΤΙ ΑΓΑΘΟ ΚΑΙ ΑΔΟΛΟ!
    . . . ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ . . .
    Υ Π Ε Ρ Ο Χ Ο Ι !
    ΚΙ Ο ΛΟΓΟΣ . . . ΓΙΑΤΙ ΑΓΑΠΟΥΝ,
    ΚΑΘΩΣ ΗΔΥΝΑΝΤΟ ΤΟΝ ΘΕΟΝ ΛΟΓΟΝ,
    ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΝ!
    ΝΑ 'ΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΗ ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΟΥ!
    ΑΜΗΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή