Παρασκευή 10 Ιουλίου 2020

Αὐτό το «Παναγιά μου!»

Αὐτὸ τὸ «Παναγιά μου!» βγαίνει ἀπὸ μυριάδες στόματα. 
«Παναγιά μου!» λέει ὁ φτωχὸς οἰκογενειάρχης μὲ τὰ πέντε παιδιά, ποὺ πάει τὸ βράδυ στὸ σπίτι καὶ δὲν ἔχει ν᾽ ἀγοράσῃ ἕνα καρβέλι. 
«Παναγιά μου!» φωνάζει ἡ χήρα μὲ τὰ ὀρφανά, ποὺ ἔμεινε παντέρημη στὸν κόσμο. 
«Παναγιά μου!» φωνάζει ὁ ἀσπρομάλλης γέρος, ποὺ τὰ παιδιά του τὸν ἐγκατέλειψαν. 
«Παναγιά μου!» φωνάζει ἡ μάνα ποὺ ἔχει τὸ παιδί της ἄρρωστο. 
«Παναγιά μου!» φωνάζουν οἱ ἄρρωστοι, πού ᾽νε στὰ νοσοκομεῖα καὶ βογγᾶνε πάνω στὰ κρεβάτια. 
«Παναγιά μου!» φωνάζει ὁ ναύτης ποὺ ταξιδεύει στὰ πελάγη· Ἕλληνες ναυτικοὶ διηγοῦνται θαύματα τῆς Παναγίας, ποὺ τοὺς ἔσωσε ἀπὸ τὰ κύματα. 
«Παναγιά μου!», φωνάζουν ὅλοι. 
Πρὸ παντὸς «Παναγιά μου!» φωνάζει ὁ ἁμαρτωλός, ἀλλὰ κ᾽ ἐκεῖνος ποὺ ψυχορραγεῖ πλέον κι ἀπὸ ὥρα σὲ ὥρα παραδίδει τὴν ψυχή του......


Ἂς προσκυνοῦμε, ἀγαπητοί, ἀπ᾽ τὰ βάθη μας τὴν Παναγία καὶ ὅλοι νὰ τῆς λέμε·

«Ὦ πανύμνητε Μῆτερ, ἡ τεκοῦσα τὸν πάντων ἁγίων ἁγιώτατον Λόγον· δεξαμένη τὴν νῦν προσφοράν, ἀπὸ πάσης ῥῦσαι συμφορᾶς ἅπαντας καὶ τῆς μελλούσης λύτρωσαι κολάσεως…»
ἀμήν

† ἐπίσκοπος Αὐγουστῖνος

Απόσπασμα απομαγνητοφωνημένης ομιλίας, η οποία έγινε στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου (νεκροταφείου) Αμυνταίου την 2-4-1976
Πηγή (εμείς από  εδώ)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου