Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2022

"Πνευματικά Γενέθλια με τον Πατέρα μου, τον Άγιο Ιάκωβο..." |του Κωνσταντίνου Σύμπουρα


Αναζήτησα "να βγω" από τις ανατολικές θρησκείες που είχα μπλέξει...
Αντί για τον Θεό που αναζητούσα,
Με την απρόσωπη θέωση στο Είναι...
είχα μπλέξει με τους δαίμονες...
Ήξερα πλέον ότι οι ανατολικές θρησκείες
είναι λατρεία δαιμόνων...
Εκεί βρέθηκε ο π.Γεράσιμος Φωκάς
και μου είπε...
"Μου εδόθη να ξέρω ότι ο Γέρων Ιάκωβος Τσαλίκης
είναι Άγιος εν ζωή στο 100%!
Φεύγεις Κώστα τώρα, όπως είσαι,
και πηγαίνεις να τον βρεις!
Μην πεις τίποτα άλλο...
Εκείνος θα σε καθοδηγήσει..."
Είχα 3 μερόνυχτα να κοιμηθώ με αυτά που βίωνα...μ' αυτά που έβλεπα επάνω μου...
Την άλλη μέρα το πρωί,
ανήμερα της Μεταμορφώσεως
ήμουν με τον Άγιο Ιάκωβο στον Όσιο Δαβίδ.
- Εκεί μπόρεσα να κοιμηθώ ...
- Εκεί ο Άγιος Ιάκωβος με καθοδήγησε...
- Εκεί γνώρισα την πηγή της αγάπης του π.Γεράσιμου Φωκά,
Τον Προσωπικό Θεό της Αγάπης, τον Χριστό!
- Εκεί ξεκίνησε η μετάνοια μου...
Στον Άγιο Ιάκωβο Τσαλίκη!

|Κωνσταντίνος Σύμπουρας



~ "αμφ." ΥΓ:
Έχουμε την μεγάλη ευλογία να μπορούμε να επιβεβαιώσουμε όσα διαβάσατε,
έχοντάς τα ακούσει προσωπικά από τον ίδιο τον Κωνσταντίνο
(φυσικά με πολύ περισσότερες λεπτομέρειες...)
όλα αυτά τα υπέρ φύσιν γεγονότα,
που έφεραν την απίστευτη διάσωσή του από τον Άγιο Ιάκωβο,
κυριολεκτικά από τα νύχια των δαιμόνων...
Εκείνες τις μέρες που σημάδεψαν,
αλλά και νοηματοδότησαν για πάντα τη ζωή του...

[Όσο για τον μετέπειτα Πνευματικό του π.Προκόπιο Μερτύρη,
όσα θα μάθουμε για εκείνον,
ακούγοντας την επικείμενη συνέντευξη του Κωνσταντίνου
και κάποιων ακόμα πνευματικών του αδερφών στη Σοφία Χατζή,
θα μας αφήσουν άναυδους,
δικαιολογώντας μας απόλυτα,
που τον έχουμε εντάξει μεταξύ και κάποιων λιγοστών άλλων
στην κατηγορία των "σχεδόν αγίων"...!
Οψόμεθα...]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου