Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2022

"Έχεις τη γνώμη, ότι όταν δεν δίδεις (δεν κάνεις ελεημοσύνη), πολλαπλασιάζονται τα υπάρχοντά σου;" |+ Δημήτριος Παναγόπουλος



Στερείς την ευλογία από τα υπάρχοντά σου.
Ο άνθρωπος που δεν ελεεί, στερεί την ευλογία από τα υπάρχοντά του!
Ξέρεις, ότι όταν δίνεις από εκείνα που έχεις, ευλογείς τα υπόλοιπά σου και δεν πάνε χαμένα σε γιατρούς και σε δικηγόρους και δεν πάνε τα υπόλοιπά σου τζάμπα και χαμένα;
Αν έχω εγώ για παράδειγμα, 100 δραχμές και δίνω 50 δραχμές στον συνάνθρωπό μου, ο Θεός ευλογεί τις 50 δραχμές που μένουν στην τσέπη μου.
Το ξέρεις;
Αλλά δεν το ξέρουμε εμείς αυτό το πράγμα...
Γι' αυτό όταν ελεώ, ελεώ ουσιαστικά πρώτα τον εαυτόν μου και μετά τον άλλον...

|Δημήτριος Παναγόπουλος ο Ιεροκήρυξ

[από τον Ιωάννη Τζήμα]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου